Vraagje over Sylvan...

Hai meiden,

Sylvan bonkt vaak met zijn voorhoofd tegen de muur, of deur. Hij bonkt eigenlijk tegen alles wat op zijn pad komt.
Wat kunnen we hieraan doen, behalve corrigeren en hem weghalen??
En hebben jullie kids dit ook gehad?

Liefs Deb.

Mijn zusje had dit. Echt heel extreem. Ik kan het mezelf niet meer herinneren, mijn zusje is 5 jaar jonger als ik, maar ik hoor er hele verhalen over van mijn ouders en rest van familie. Mijn zusje deed het echt uit boosheid. Sylvan ook?
Mijn ouders hebben het altijd geprobeerd zoveel mogelijk te corrigeren, maar het was een behoorlijke driftkikker! 1x is ze zelfs met haar hoofd door een ruit heen gebonkt omdat ze zo boos was dat ze niet met mij en mijn vader mee mocht! hihi.

sterkte ermee!

x

Ik ken ook 2 kids die dit doen.
Zij doen dit uit boosheid.
Als ze hun zin niet krijgen etc.
ik leg ze dan ergens neer waar ze zich geen pijn kunnen doen en negeer het verder.
Maar het is wel naar!
Succes!

Hey meiden,

Nee, Syl doet dit echt niet uit boosheid, want dan zouden we hem ook negeren.
Hij kruipt gwn ergens heen, en als hij een deur tegenkomt, gaat hij er met zn hoofd tegenaan bonken. Hebben het een x afgewacht, en na een halve minuut stopte hij pas!
Hebben er ook een filmpje van gemaakt.. Ga het mss maar eens voorleggen bij het CB.

Liefs Deb.

Ryan deed dit ook toen hij klein was
en heb het er toen ook over gehad met het CB
Ryan kwam ergens langs: tafel,bank,deur,kast enz.
en ging er dus ook tegenaan zitten bonken

het cb vertelde me dat hij dat waarschijnlijk deed om dingen af te tasten
zoals kleine kinderen dat doen door dingen in de mond te stoppen zo deed hij dat dus ook met zijn hoofd.

gelukkig doet hij het nu dus niet meer maar misschien dat het hetzelfde idee is??

succes ne idd gewoon ff overleggen bij het cb

groetjes moekje

Hai Maris,

Nou ofdat hij dat doet om in slaap te komen weet ik niet. Maar hij bonkt als hij wakker is idd met zn hoofd tegen zn bed.
Ook heeft hij zn bedje aan de achterkant al door "midden" getrapt. Druk manneke dus ;-)
Maar van Dylano komt dit me echt niet bekend voor.
Ga het idd eens aankaarten!

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan