vraagje over tandjes

jaawel, het is nu eindelijk zo ver.
ook nathalia haar eerste tandje begint nu door te komen!!!

ik vroeg me af of jullie nog tips hebben??!!??

ze heeft de druppeltjes al die ik trouw 3x per dag in haar mondje laat druppelen.
de bijtring heeft ze wel, maar speelt er alleen maar mee. ze doet hem niet in haar mond waar die voor bedoeld is hahahaha.
ze heeft wel last van haar tandvlees (logisch), is al 3 weken s'nachts wakker en wilt totaal niet in haar eigen bedje slapen. wel bij papa en mama, maar daar is mama niet zo blij mee want die durft dan niet te gaan slapen hihihi.

alle tips zijn welkom.

liefs, do

hallo do
Ik gebruik zelf dentinox om over het tandvlees te smeren dat verdooft het namelijk je kan het bij kruidvat halen ik doe altijd een beetje op mijn vinger en dan smeer ik het over haar tandvlees meestal vinden ze het wel lekker en gaan er extra op sabbelen.Heeft ze echt heel veel last van dan geef ik nog weleens een zetpilletje dan word ze rustig en val ze makkelijk in slaap.
Zielig he als ze zo een pijn hebben milton had er niet zo last van maar shanice nogal er zitten heel veel bulten in de mondje en vooral de hoektandjes beginnen bij haar ook al door te komen geloof ik .Ik zou zeggen succes en sterkte groetjes lisette

Hoi,

Erg vervelend hé als die tandjes er door komen.
Helaas heb ik verder geen tips voor je. Yordi heeft van de week 3 tandjes tegelijk bovenin gekregen, dus hier ook heeel wat slapeloze nachten gehad. Ik geef dan chamodent. Had ook dentinox geprobeerd, omdat dat indd verdoofd, maar dat vond yordi niet prettig. Volgens mij vond hij dat een eng gevoel dat het doof werd, want dan huilde hij alles bij elkaar. terwijl voor de chamodent doet hij z'n mond al open als hij het flesje ziet hahhaha. Bijtring wou yordi ook niet hebben. Als het echt niet ging, dan gaf ik indd ook nog wel eens een zetpilletje en daar kon hij dan tenminste een beetje van slapen.

Succes verder met de tandjes.

Liefs marielle

Hoi,

Ja vervelend he? Ik gebruik ook dentinox en als het echt erg is dan ook een zetpilletje. Maar dat heb ik nog maar 1x gebruikt.
Myrthe bijt liever op mn meubels of op de traptree dan op haar 3 bijtringen.
Ook heeft ze nu al 3 flesspenen kapotgebeten  Dure business haha.
Sterkte ermee.

Liefs Reneke

hier word er door daniël heel wat afgekwijlt, en de dunne luiers zijn ook niet te tellen, hihi, maar zeker 5/6 dunne poepluiers heeft ie wel.
en op zijn onderkaakje zien we nu 2 kleine bobbeltjes, dus ben zelf heel erg benieuwd, hoe het hier gaat lopen, want hij heeft verder nog geen tandjes.
hoe lang duurde het bij jullie gemiddeld, van klein bobbeltje tot doorkomen?

liefs marina

Hoi,

Hier ook twee tandjes in 24 uur. Ze heeft de laatste dagen ook slecht geslapen en ze word 's nachts huilend wakker en valt dan niet makkelijk is slaap. Heel vreemd ze slaapt al vanaf week 3 door in 1 ruk. Nu zijn ze hier al helemaal door 3 mm denk ik. Nu piept ze nog steeds een beetje meer dan anders. Kan ik dan ook nog iets met druppels doen of is dat niet nodig. Ik lees veel dat als de tandjes echt door zijn de klachten weg zijn. maar ik vraag me dat af. Wat doen jullie?

Ik hoor graag van jullie.

Gr Bizu

Ik denk dat hier ook het feest begonnen is...

2 Nachten ineens aan het brullen rond 5/6 uur. Terwijl ons zoontje normaal van 19.30 tot 8.30/9.30 slaapt, dit is raar wakker worden, maar zo'n snikkend mannetje in je armen dat zegt genoeg.
Vannacht heb ik  hem, na detinox (?), bij ons in bed gelegd en gewacht dan tot de wekker van mijn man, die heeft  de fles gebracht  en daarna heeft hij nog heerlijk in z'n eigen bedje geslapen.
Als het komende nacht weer zo is probeer ik hem na de detinox weer in z'n eigen bedje te leggen. Ik ben bang dat hij er anders aan went, dat hij tussen ons in mag, dat wil ik niet. Maar als hij echt ontroostbaar is dan zit er niks anders op, ik zie het als een tijdelijk iets. Het is normaal een lachebekje en een goede slaper, dus er is echt wat loos.

Allemaal suc6 met de doorkomende tandjes en de slapeloze nachten!!!

Liefs Lientje

Nou Zifjon heeft ze eindelijk ook na bijna een maand elke nacht wakker en overdag niet slapen/eten zijn er drie tegelijk doorgekomen !!!!!!! Gister een klein puntje en nu alle drie helemaal doorgekomen (twee onder 1 boven) Maar nu slaapt hij weer prima en eet weer goed. Alleen is nog wel beetje ziekjes en beduust van alles.

succes allemaal ze komen echt wel hoor

Terug
Bovenaan