Vraagje over tarwekiemolie

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Deze maand ben ik van plan om "de natuur een beetje te gaan helpen", hahaha..........
En nu las ik het een en ander over tarwekiemolie.

Wie heeft er ervaring mee?
Waar heb je het gehaald? Welk merk?
Hoeveel? etc etc.

Want soms vraag ik me af of het wel goed is om die "middeltjes" te gebruiken. Want ik gebruik al een vitaminepreparaat met foliumzuur.
Kan het kwaad om tarwekiemolie daarnaast te gebruiken?
Het lijkt mij van niet, omdat het op natuurbasis is............. maar toch?

Wie weet er iets meer over?
Ben benieuwd!

Groetjes,

SUUS

Hoi Suus,

Ik heb ze bij Kruidvat gehaald, van het eigen merk.
Er zitten 100 capsules in een potje, je moet er 3 per dag innemen.
Ik neem er 1 bij het ontbijt en 2 bij het avondeten.

Ik heb gelezen dat het geen kwaad kan, het zit vooral vitamine E in.

Het helpt bij de rijping van het eitje en de innesteling. Het is verder goed voor nog een aantal dingen, maar ik heb alleen dit onthouden.

Ik heb via google een aantal sites gevonden waar positieve berichten op stonden, vandaar dat er aan begonnen ben. Ik had eerst ook mijn twijfels. Je moet ook al foliumzuur slikken. Maar ja, wie weet??? Het is het proberen waard.

Groetjes,
Esprit

Hoi Suus,

Ik heb deze week ook wat van dat homeopatische "spul" besteld via www.babybrabbel.nl
En dan met name om de ovulatie een beetje op gang te helpen en dus een regelmatige cyclus te krijgen, aangezien ik na het stoppen van de pil (dec. '04) nog maar 1 menstruatie heb gehad (7 febr.)

Ik heb ook zoiets, baadt het niet dan schaadt het niet ..... ik heb ook tarwekiemolie besteld en monnikspepercapsules. Het moet alleen nog binnen komen en dan begin ik daar ook mee.

Succes, groetjes Ellen

Hoi,
Monnikspeper ??? Had ik nog nooit van gehoord. Waar is dat goed voor, dan ga ik het misschien ook halen. Ik ben nu toch capsules aan het slikken, een paar meer of minder maakt niet meer uit.
Groetjes,
Esprit

Ja, hahahaha dat schijnt dat het het  hormonaal evenwicht herstelt  en bevordert een regelmatige cyclus en menstruatie !!! Jaja, wat een wijsheid he (ik heb het ook overgenomen hoor ;) )

Groetjes Ellen

Hé Ellen,

Dat klinkt erg aantrekkelijk.
Normaal ben ik niet van het pillenslikkerige, maar als het de cyclus weer op gang kan krijgen! (nooit gedacht ooit nog blij te zijn/ te 'verlangen' naar ongesteld worden)

Marije

Ja he Marije, ik ga het gewoon proberen hoor.
Het kan geen kwaad lijkt me,  en niet geschoten is altijd mis

Wie weet, wie weet ...............

Groetjes Ellen

Bedankt meiden,

Heb net 2 potjes tarwekiemolie gehaald bij het kruidvat; kost ook nog bijna niks. Dus dan is het helemaal het proberen waard.
Via internet heb ik 2 doosjes ovulatietesten besteld en de maansteen heb ik ook al een maand omhangen.....................dus wie weet...........
Hahahaaaaaa, nooi gedacht dat ik dat allemaal zou doen. Komt echt omdat ik dat hier op het forum lees, normaal ben ik helemaal geen pillenslikker heb amper een paracetamolletje in huis.......

En dan kan ik de volgende maand nog altijd monnikspeper gaan halen.............
Maar goed, nu eerst maar eens even wachten op de vruchtbare dagen, ben n.l. nog hartstikke ongi.

Groetjes en een fijn weekend!

SUUS

Terug
Bovenaan