vraagje over temperaturen

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben nu al vanaf maart 2005 bezig om zwanger te worden maar tot nu toe geen succes.
Nu wil ik weer naar de ha gaan maar hoor van veel meiden dat je dan vaak teruggestuurd word met de opmerking van ga eerst maar temperaturen.
Moet dat op een vast ogenblik op een dag en hoe lang zou ik dat dan moeten doen voordat ik bij de ha terecht kan zonder dat hij mij weer wegstuurd.

Groetjes Paulineke

he paulineke,

ik ben ook vanaf maart 2005 bezig,
ik zit nu in de 3e maand met tempen.

de huisarts zou je vertellen dat je elke ochtend, meteen na het wakker worden je temperatuur moet meten. dit is het meest betrouwbaar.
ga je bijv eerst naar de wc dan is je temp alweer gestegen door spierbewegingen.

het liefst ook rond de zelfde tijd elke ochtend (erg lastig in het weekend).

wanneer jou temp met minstens 0.3 graden gestegen is, onder de zelfede omsatandigheden als anders (alcohol en laat naar bed hebben invloed) heb je in die 12 uur daarvoor je eitje gehad.

veel succes ermee!
groetjes esther

heey bedankt Esther

Grappig eigenlijk.
Mijn eigen naam is eigenlijk ook Esther en we zijn allebei in maart 2005 gestopt.
Hoe lang zou ik moeten temperaturen. Het word voor mij echt een lastige klus omdat ik ook onregelmatig werk. Als ik een vroege dienst heb moet ik er om 6.00 uit. Dat word dus een lange tijd mn wekker zetten op 6.00 uur.
Hoe gaat het bij jou met temperaturen?

Groetjes Paulineke (Esther)

Hoi,

Als je naar fertilityfriend.com gaat daar vind je alles, maar dan ook echt alles, over temperaturen, intepretatie, vrijen, etc. Je kan (gratis)  online een grafiek bijhouden.

Groetjes,
Ingeborg

nou das zeker toevallig!

Ik zou gewoon tempen wanneer je wakker word.
en bij mij?, ja ik vind het reuze handig, ik heb inmiddels geleerd dat mijn eitje tussen dag 21 en 28 komt en weet dus dan ook mijn nod ongeveer. in het begin ging iik steeds uit van een cyclus rond de 30 omdat ik dat voor mijn pil ook had, en dacht dus steeds overtijd te zijn. Niet dus....

nu weet ik wanneer ik ongi moet worden, ookal duurt dat vaak 36 tot 38 dagen

hoedanook, je word er weldegelijk wijzer van haha.

succes!
groetjes esther

Terug
Bovenaan