vraagje over test babybrabbel

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

ik heb even een vraagje en hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven.
Ik heb de ovukatietesten van babybrabbel gekocht, en gisterochtend had ik nog geen twee streepjes en vanochtend wel..als ik vanmiddag ga klussen ben ik dan nog op tijd of al te laat...

Hoop dat ik antwoord krijg want snap hem niet helemaal.

liefs sw33tness

Hoi!

Eigenlijk is het beter om voor je eisprong te klussen. De test geeft aan dat je eisprong eraan komt dus ben je vanmiddag nog wel op tijd! Ik dacht eigenlijk dat je ovulatietesten niet met ochtendurine moest doen?

Veel succes!

quote: janu79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-04-2006 09:37:08'));  

Oh dat wist ik niet, maar het werkt ook met ochtendurine  want krijg nu wel 2 streepjes...
toch bedankt voor je antwoord  

groetjes sw33tness

Hoi hoi,

Je bent juist voor je eisprong vruchtbaar hoor! Lees maar eens het artikel op www.zwangerschapspagina.nl en dan naar zwanger worden!

heitje

Bedankt voor de antwoorden...
maar als ik gisteren nog geen streepje had en vandaag wel ben ik nog op tijd tog...
nou ja en anders hebben we weer pech
groetjes sw33tness

voor zover ik weet kan je inderdaad beter niet met ochtendurine testen omdat dat veel geconcentreerder is en misschien dan geen betrouwbaar beeld geeft.

Test vanmiddag dan maar nog een keer voor de zekerheid,het 2e streepje moet dan net zo donker of donkerder zijn dan de controle streep,dan kan je je ovulatie verwachten binnen 48 uur.

succes,

groetjes Jacqueline

Terug
Bovenaan