vraagje over testen???

A

Anoniem

Guest
hallo lieve meiden,

ik had vandaag mijn nod.als ik uitga van een cyclus van 33 dagen. ook heb ik net getest. met clairbleu digitaal. maar die zei: niet zwanger.

of   kan ik dan toch beter 's ochtends testen.

heb namelijk al de hele week dik draderig slijm verlies. en afgelopen zo en ma. had ik last van menstruatie pijn. dus toen dacht ik dan wordt ik toch ongi. maar de red.devils hebben zich nog niet laten zien. en aangezien dat dikke slijm zich nog steeds laat zien, en mijn buik wat dikker is als normaal. dacht ik dat het misschien wel eens raak kon zijn. het zou leuk zijn zo rond de kerst dagen... leuk kado!   dit is nog maar monze 2 e ronde hoor! en ik ga er vanuit dat het wel een jaar kan duren. maar ja, wie wil nou niet zo'n klein hummeltje in zijn armen houden...

wie kan mij zeggen wat ik het beste kan doen. en wat het dikke slijm berlies inhoud??  HELP!!!          XX DAGDROOMERTJE

Hoi,

ik dacht dat draderig slijm een eisprong aanduidde. Maar extra veel witte vloed is ook een teken van zwangerschap. De test werkt het beste smorgens als je nog maar net zwanger bent, want dan heb je het meeste hcg hormoon in je urine.

Hoi dromertje!
Ik had ook last van wat slijmverlies (had ik normaal alleen rond de eisprong) maar ook weer last van mijn rug en buikkrampen en dat duidde er weer op dat de RD eraan kwamen.. Normaal word ik altijd op 26 dagen en dan gelijk 's morgens ongi, maar nu niet en de rest van de dag bleef het ook uit.. Toen ik van mijn werk kwam kon ik het niet laten en heb een test gedaan die ik nog had liggen.. Die gaf een supervaag streepje aan, dus toen wist ik eigenlijk nog niks. Toen had ik voor mezelf zoiets van Ik denk gewoon dat ik zwanger ben (omdat ik echt op de dag af ongi werd), en wacht nog 2 dagen.. Toen na 2 dagen was de streep ietsjes duidelijker maar na een week had ik pas de vette streep waar ik zo naar verlangde haha..
Ik hoop voor je dat het raak is!!! Succes..
Groetjes Anne-Marie

hallo meiden,

bedankt voor jullie reactie.

ik denk dat ik de eerste kerstdag weer ga testen. en blijkt er dan nog steeds 'niet zwanger '. op te staan. dan wacht ik een week met testen. hoop dat ik dat vol kan houden... IK WIL HET ZOOOOOOOOOOOOOO GRAAG!!! maar ja, wie niet .

en anders zou het betekenen dat we weer in de verkeerde week aan het klussen zijn geweest.hihihihihihi.... nou meiden, fijne feestdage! en ik hou jullie op de hoogte!

jullie ook succes met zwanger worden. xx dd

hallo meiden.

ik weet het nu even niet meer.
zoals jullie hebben kunnen lezen. had ik vorige week vrijdag mijn nod. als je uitgaat van een cyclus van 33 dagen. heb toen op dag  34 een test gedaan.maar negatief. toen op eerste kerstdag weer een. weer negatief. nu probeer ik minstens nog een week te wachten om er nog een tegen aan te gooien. ik blijf namelijk last houden van slijm verlies. nu al bijna 2 weken. weet iemand wat dit kan betekenen?? ik snap er niks van. ook heb ik sins 3 a 4 dagen last van steken rechts onder in mijn buik...
wie kan mij advies geven.

dank jullie, gr.dd

Hoi dagdroomertje

ik had bij mijn eerste kindje twee keer getest omdat ik voelde dat ik zwanger was. De eerste was negatief. Vier weken later heb ik weer getest en die was positief, en ik was zes weken zwanger. Volgens mij duurt het bij sommigen langer voor er genoeg hcg hormoon aanwezig is. Bij mijn tweede kindje had ik met zes weken zwanger ook een positieve test, maar en paar dagen eerder slechts heel vaag. En nu is het nog lastiger, want ik heb weer zwangerschapstekenen maar ben nog niet echt ongesteld geweest ivm borstvoeding. Alleen november twee keer wat bruinig slijm in drie weken. En drie weken geleden draderig helder slijm, dat duidt toch op een eisprong? Alleen is er nog geen ongi en ik weet ook niet wanneer ik die wel kan verwachten. Eerste kerstdag negatief getest. En nu heb ik een raar gevoel linksonder in mijn buik, een soort steken van doof gevoel ofzo. En een opgezette buik met krampjes, al weken. Ik ga over een paar weken weer testen als er nog niets is. Het is wel moeilijk zo lang geduld te hebben maar ik zie zelf geen andere oplossing. Misschien duurt het bij jou ook wel langer voor je hcg hormoon hebt. Of wordt je later ongi door de spanning van wel of niet zwanger zijn?

Succes!
Danielle
mama van twee dochters

hoi hoi,

bedankt voor je reactie. ik hoop dat ik volgende week positief ga testen. maar ik verheug me nergens op. dan valt het alleen maar mee. en laat anders de red.devils maar snel komen. dan kunnen we verder met ronde nr.3
mijn geluks getal??? dus wie weet.
wat ik alleen wel raar vind, is dat ik begin vorige week last had van menstuatie pijn. dus ik dacht daar komen de red.devils aan. maar nee! en nu anderhalve week later nog niks. en ook helemaal dat gevoel niet meer...ook heb ik de griep.begin nu wel weer wat op te knappen.zou dit er mee te maken kunnen hebben dat de red.devils zich nog niet hebben laten zien..

xx dd

Ja het kan van invloed zijn als je   ziek bent geweest maar daarintegen heb je ook een vollere buik zeg je dus ik zou gewoon over een paar dagen nog een testje doen je weet maar nooit.

Zelf heb ik 1 janari mijn nod ik heb dus nergens last van wel de hele cycles al redelijk veel afscheiding maar nooit helder wel dik en plakkerig dus ik weet het ook niet meer.

Heeft iemand van jullie dit ook wel eens gehad??

Beppie

Terug
Bovenaan