vraagje over teunisbloemcapsules

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik heb even een vraagje. Ik heb vandaag de teunisbloem capsules gekocht bij de tuinen. Nu is mijn vraag hoeveel per dag gebruiken jullie? Er staat 1-3 per dag. Ik vroeg het aan de verkoopster maar die kon mij ook niet echt antwoord geven.
En maakt het nog uit op welke dag van je cyclus je er mee begint??

Alvast bedankt!

Groetjes @nnie1

Hoi Annie

Ik heb ze ook gebruikt. Bij mij gaven ze als advies om de eerste 12 dagen 3 tabletten per dag te nemen om het te kort in je lijf goed aan te vullen en daarna 1 per dag. Dat heb ik ook gedaan.
De eerst cyclus ben ik gewoon middenin begonnen, was het wachten beu. Die cyclus duurde 59 dagen, die daarna 44 (ik blij!) en die daarna was ik zwanger (maar als ik terugreken duurde die cyclus ook weer erg lang).

Succes er mee!

Liefs Jessy

Hoi Jessy,

Dank je wel voor je antwoord!!!
Ik ga er meteen mee aan de slag!!

Gefelicteerd met je zwangerschap!!

Groetjes Annie

Hoi Annie. Ik zit momenteel ook met een veel langere cyclus namelijk al 59 dagen ipv ongeveer 37 en niet zwanger, want vanmorgen nog getest. Zit er ook aan te denken om teunisbloemoliecapsules te gaan slikken, maar weet niet of het kwaad kan als je toch zwanger wordt? Ik ben 35, dus hoe sneller zwanger hoe beter. Hopelijk weet je hier antwoord op. Groetjes en veel succes.

Hoi,

Ik heb even voor je gekeken en dit staat er op de bijsluiter:

Het bevordert een normale en regelmatige menstruatie.

Bij zwangerschap enz. raadpleeg dan altijd eerst een arts!

Maar omdat wij nog niet zwanger zijn en geen regelmatige cyclus hebben kunnen wij dit gewoon gebruiken!

Wel meteen stoppen als je zwanger bent, maar tot dusver kan het geen kwaad!

Ik hoop dat het werkt!!

Groetjes Annie

Terug
Bovenaan