vraagje over verder onderzoek bij de man...(?????????????)

Hallo lieve allemaal,

Ik heb toch even een vraagje...(eigenlijk namens mijn mannetje hoor hihi)

Wij zijn ondertussen ook al weer 2 jaar bezig om een klein wondertje te krijgen, maar het heeft helaas nog niet zo mogen zijn.
We lopen nu sinds januari in het ziekenhuis voor onderzoek en zitten dus aardig in het medische circuit.
Ik heb al verschillende onderzoeken gehad en hieruit lijkt alles bij mij prima in orde te zijn, alleen heb ik wel een vrij lange cyclus van ongeveer 36-38  dagen.
Wel is er bij mijn man naar voren gekomen dat zijn zaadjes niet goed zijn, de snelheid is redelijk, maar de kwaliteit is bar slecht.
Afgelopen maandag heeft hij een echo gehad en dat was allemaal goed, maar vrijdag moet hij weer voor onderzoek en gaan ze kijken of hij misschien een cyste op zijn prostaat heeft....hij vind het volgens mij best spannend(al laat hij dit natuurlijk niet blijken) en is eigenlijk wel bang, dat hij zo'n slang in zijn achterste krijgt (wel erg genant hoor meiden hihi...sorry).....
mijn vraag is natuurlijk (om hem een beetje gerust te stellen haha) wat gaan ze nou eigenlijk precies doen...en heeft een van jullie man ook al eens zo'n onderzoek ondergaan????En hoe verder daarna????
Ook heeft hij 2 weken geleden urine moeten afgeven, dus ben benieuwd of daar iets uit voort komt????Meiden jullie begrijpen het al....een hele hoop vragen dus....
Ik hoop dat jullie mij (en mijn mannetje) iets meer op weg kunnen helpen???????

Alavst bedankt voor het lezen van mijn (toch wel lang geworden)  verhaal en ik wil jullie ook nog heel graag zeggen, dat ik zo blij ben met dit forum.....niemand begrijpt je beter dan jullie allemaal........Geweldig!

Veel liefs en allemaal heel veel steun !

Famke

Hoi Famke,

Ik kan je helaas niet helpen, want bij mijn mannetje was alles goed. Dus die heeft verder geen onderzoeken gehad.
Het is natuurlijk nooit prettig om allerlei onderzoeken te moeten ondergaan, maar dat geldt voor jou ook hetzelfde.
Ik hoop dat het allemaal mee valt en dat de uitslag ook niet al te slecht zal zijn.

Heel veel succes!
gr.
mama Peet

Terug
Bovenaan