vraagje over verven

Hoi meiden,
Ik heb een beetje een rare vraag over verven. We zijn ons huis aan het verbouwen en opknappen en baby's aan het maken (nou ja proberen dan)... Nou heb ik mijn NOD rond 31 juli, weet iemand of die vieze luchtjes kwaad kunnen stel dat ik zwanger ben? Ik heb wel wat klachten maar of die nou met zwangerschap te maken hebben??? (steekjes rechts onder in mijn buik/bijna lies en veel slijm (wit))

SIMOON, ZOEY, PO, BARBARELLA, ANNE, DEBBERT, CRIENI. Ik zag dat jullie op dezelfde dag je NOD hebben. Hoe staat het er mee??

Groetjes San (1)

Ik heb op het zwangerforum gelezen dat het haarverfmateriaal van tegenwoordig niet schadelijk meer is voor de baby! Laat je voor de zekerheid goed informeren door bijv. een kapster of verloskundige, maar dit is wat ik heb gelezen ;)

liefs

Haha dat krijg je als je niet goed leest. Sorry!

Ik heb geen idee of de chemicalien in verf voor je huis slecht is voor de eventuele zwangerschap...

En hoe het met mij staat? Nou, allerlei klachten die kunnen duiden op...zoals pijnlijke tepels en buikkramp, en woensdag ga ik al testen ook al is dat te vroeg..je weet nooit. daarna eventueel nog een test.

het is spannend he!!

Hoi, ik heb ook wel eens gelezen dat het niet goed is( verven), ik zou anders een keer een verloskundigenbuereau bellen of zo.
Ik heb het gevoel dat mijn ongi eraan begint te komen, zwaar gevoel, gevoelige borsten en zo. Kweet het ook niet hoor, iets zegt met dat ik niet zwanger ben (hoewel ik mezelf het wel wil wijs maken maar ter zelfbescherming doe ik dat maar niet). Spannend allemaal he!

Barberella, ik ga voor je duimen woensdag hoor!!!

Liefs Po

Hey meiden,
Barberella ik moest echt lachen over die haarverf!! Wacht nou nog even doen we hem zaterdag samen, veel gezelliger. Te vroeg is niks joh, krijg je een halve plus of een vette min en dan weet je nog niks!
Zaterdag samen is veel leuker of zondag?? Po doe je mee?
groetjes san

Okee, haha afgesproken San!! Wel digitaal samen wordt dat dan, jammer he :p
En als die dan negatief uitwijst bij mij, doe ik hem 8 augustus nog een keer omdat mijn vriend dan jarig is.

Doe je hem dan ook indien nega? En Po ;)

Zitten er trouwens bij alle merken testen 3 in een pakje?

Terug
Bovenaan