Vraagje over vliezen

hallo meiden,
Ja, noem me eigenwijs, maar ik heb dus niet zo'n zin om met zo'n krakend zwetend geval onder mijn hoeslaken te slapen. Vrijdag ben ik 37 weken zwanger en vanaf dan wil ik gewoon een maandverband indoen s'nachts, voor de zekerheid.
Want misschien heb ik het mis, maar is er iemand die s'nachts lekker lag te slapen en plots, ineens, zonder voortekenen, wakker werd van een nat bed omdat de vliezen waren gebroken??? Of braken de vliezen pas na het krijgen van weeen??? Of op een heel ander tijdstip als in bed??? Kortom, hoe ging dat bij jou?
Dank voor jullie reactie,
groetjes Soela

hoi

10% begint met breken van vliezen,en 90% eerst weeen en pas later breken vliezen.bij mij 1e ging ik naar het toilet om te plassen en toen ik boven kwam was mijn pyama vochtig en kreeg ik gelijk weeen,dus niets in bed zeg maar.daarna gelijk wat in gedaan maandverband maar bij mij stroomde het er niet met golven uit,kan bij iedereen verschillend zijn.wat ik nu heb gedaan is gewoon een onderlegger onder hoeslaken ipv zon zeil,want ik ga toch thuisbevallen en er moet dan toch het 1 en ander klaar gelegt worden.en zon zeil slaapt niet dus mijn tip leg gewoon zon onderlegger met plastic kant onderop op je matras op de hoogte van kont zeg maar,dan komt het vruchtwater in het ergste geval eerst daarop ,.je merkt het snel genoeg . gr wendy38wk

Hoi
ik heb gewoon zo'n molton van de hema eronder liggen, die eigenlijk zijn voor kidneren die zindelijkheidstraining hebben ofzo. ben je ook met 1 nacht aan gewend vind ik en veel beter dan die onderleggers uit het pakket
groetjes

Hoi

Bij mij braken de vliezen snacht om 4 uur, ik was een uur eerder naar de wc geweest om te plassen en ineens werd ik wakker, ik voelde een soort plopje en ik deed meteen de lamp aan (doe ik normaal nooit snachts).
Toen ik opstond om naar de wc te lopen stroomde het vruchtwater er echt uit had een hele plas op de grond liggen.

Ik denk wel dat je wakker word als je vliezen breken en het stroomt niet meteen eruit maar als je opstaat denk ik wel.

GR Desiree

Ik had een extra kraammatrasje... deze heb ik nu in mijn bed liggen. Het is ook wel erg warm, maar kraakt veel minder en ligt een stuk beter dan dat glibberzeiltje!
Maarja... slapen blijft toch een probleem hoor  de laatste paar weken...

Succes!

Terug
Bovenaan