vraagje over voeding bij spugen??

hoi hoi....
Ik heb de gewone normale Friso voeding en Jari heeft vaker last ervan dat de melk een beetje terugkomt.  Vooral als hij even na de fles geluidjes wilt maken ed.  dan loopt er zo wat melk langs zijn mondje.
Nu zeiden ze op het cb tegen mij dat ik de nutrilon voor het spugen door de voeding moest mengen?? ik vind dit raar dat ze een ander merk aan bevelen dat wat ik gebruik en vroeg het ook extra na maar ze zei dat het kon??
Nu zag ik dat er van friso ook voeding was voor het spugen?? nou ben ik nou gek of niet dan kan ik toch beter dat gebruiken?? is ook nog goedkoper.
Maar nu is mijn vraagje dus ...heeft er iemand ervaring met die voeding van Friso voor het spugen?? wie gebruikt die en/of gebruiken jullie toch de nutrilon?
Groetjes Nessie mv Alissa en Jari

Hoi hoi,
Ik denk dat je de friso ook kunt mengen met de gewone.
Bij het cb hebben ze het altijd over Nutrilon waarom weet ik ook niet
Maar ik zou gewoon de friso nemen en die met elkaar mengen.
Tygo heeft wel Nutrilon en ook een mengsel van gewone en tegen spugen
Gaat perfect!!

Hoi Nessie

Bedoelen ze niet dat je nutriTon door de voeding moet doen, dit is johannesbroodpitmeel en daar kun je de voeding iets mee verdikken. Ik gebruik het ook en heb ook  de comfort geprobeert maar die was voor  Tieme nog niet dik genoeg.  
Als je Nutriton gaat gebruiken moet je  er wel aan denken dat je ook een grotere speen in huis hebt want de voeding wordt wel echt dikker.

Groetjes Anke  

bedankt voor de snelle reacties dames....

enneh Anke je hebt gelijk hoor! ik heb nog eens in het boekje gekeken want daar had ze het opgeschreven. (had ik nog niet naar gekeken) en daar staat idd. nutriTon.....hahaahah wat ben ik een muts zeg!
Heb ik ook helemaal bij het verkeerde staan te kijken, nog maar goed dat ik nog niets geprobeerd heb. Dan ga ik daar maar eens naar op zoek.
Dank je.....

Ik zit hier nog te lachen......hahahaha
maar alissa heeft altijd een normale voeding gehad en nooit die speciale ofzo.
Groetjes Nessie mv Alissa en Jari

Hoi Nessie

hahaha Was je nog niet helemaal wakker?
Ik vind nutriton echt een uitkomst, Tieme spuugt nu eigenlijk helemaal niet meer terwijl toen ik het nog niet gebruikte hij soms een paar uur later nog spuugde (wel kleine beetjes maar toch), hij heeft nu ook minder last van krampjes.
Ik hoop dat het voor jou ook werkt.

groetjes Anke

Ps: het is een oranje pakje en gewoon bij de drogist te koop

hoi hoi

he ik lees dat jullie ook nutrton gebruiken
ik ben er gsiteren me begonnen, maar krijg allemaal klontjes door de voeding......

ik maak vaak voor 24 uur voeding klaar en heb de omneo van nutrilon........

hoe kan ik het dan klaarmaken dat ik geen klontjes meer heb.....??

groetjes bianca

Hallo allemaal,

Ja over die klontjes dat heb ik ook. Ik gebruik sinds gisteren nutrilon AR maar meng het ook nog een beetje met de gewone nutrilon, maar zag aan het eind van het flesje ook klontjes. Nu maak ik het per flesje omdat ze bij het cb vertelde dat dat beter is!

Ik heb al ontdekt dat hoe warmer het water hoe minder klontjes, maar ik doe het wel apart in een kant eerst het water dan de poeder en met de garde goed roeren.

Geen klontjes maar wat een gedoe, dan moet ik nog het flesje weer laten afkoelen. Dus als iemand een tip heeft graag.

Sorry tobi ik kan je dus niet helpen haha.

Groetjes Jasmijn75 mv Tim 16-09-2006

Hoi Tobi,
Ik gebruik de voeding van Friso, Friso Comfort. Ook ik krijg klontjes. Heb hierop het voedingsadviescentrum van Friso gebeld en deze wisten me te vertellen dat je 1/2 flesje gekookt (lees net uit de waterkoker) moet mengen met de schepjes voeding die je nodig bent en dan de rest moest aanvullen met koud water. Dit heb ik geprobeert en als je het 1/2 flesje een tijdje laat staan dan zitten er inderdaad amper klontjes in. Misschien kun je dit proberen ??

Groetjes Jolanda

Terug
Bovenaan