vraagje over witte afscheiding

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Omdat er nog geen septemberforum is hoop ik dat jullie een antwoord voor me hebben?

Ik ben nu 9 weken zwanger en had de eerste weken van mijn zwangerschap heel veel last van waterige afscheiding. Nu is sinds 2 dagen deze afscheiding veel dikke van structuur..... Weet iemand wat dat betekend. Ik heb ruim een week geleden al een echo gehad met een kloppend hartje dus ik was best gerust maar maak me nu toch een beetje zorgen

Liefs Wonderenbestaan!

Die afscheiding is heel normaal, het wordt wel "witte vloed" genoemd.
Let er wel op dat het niet gaat jeuken (schimmel), maar voor de rest: wen er maar aan, want die houd je nog wel even.

hoi

inderdaad heel vervelend zelf gebruik ik sinds mijn zwangerschap
inlegkruisjes

Ik ben nu 23w+4dgn zwanger en heb het ook, soms hele klodders bij het afvegen...ieuw.... hahaha

Niks om je druk over te maken hoor.

Even over de inlegkruisjes, vervang deze wel vaker gedurende de dag, je kan het beter in een onderbroek laten lopen (niet smakelijk maar hebben we de wasmachine voor) want inlegkruisjes zijn van die lekkere broeiende dingen voor bacteriën en kan je infecties van oplopen...

Ik gebruik er ook geen inlegkruisjes voor maar vind het wel een vieze bedoeling. Ik vind het ook erger ruiken (lees: stinken) dan normaal (denk niet dat ik een schimmelinfectie heb hoor, vorige keer stonk het ook al zo). Bah. Hier dus rustig 3 onderbroeken per dag.

Tijdens m'n vorige zwangerschap ben ik Tena-verbandjes gaan gebruiken. Ben bang dat ik ze morgen ook maar weer ga aanschaffen. Ik zit de hele dag op zo'n fijne bureaustoel, dus je kunt je voorstellen dat dan een inlegkruisje o.i.d. wat je 3 x daags vervangt geen overnodige luxe is.

Nou meid, je hebt nog heel wat weken te gaan! Ik heb tot einde zwangerschap last van gehad.

Maar ik gebruikte gewoon inlegkruisjes en dat werkte goed hoor!

Wel voldoende verschonen hé!!

X Saskia
mv RIk 04-07-07

Hoi,
ik gebruik ook sinds mijn zwangerschap inlegkruisjes als ik ergens heen ga. als ik gewoon thuis blijf, gewoon niks en dan na een tijdje een schone onderbroek. in mijn boek staat om liever niks te dragen, maar anders blijf ik wassen omdat je buitenbroek ook gaat ruiken.
maar wel regelmatig verschonen anders blijft het te vochtig.

Gr. Sara

Terug
Bovenaan