Vraagje over zwangerschapstest

Goedemiddag lieve dames,
Ik heb een vraagje over mijn zwangerschapstest
Ik zou vandaag mijn menstruatie echt verwachten. Echter test ik al enkele dagen positief, sinds 9dpo. Testen zijn netjes opgelopen.
Het is mijn eerste zwangerschap na de miskraam in 2021, dus we hebben geruime tijd opnieuw geprobeerd.
Ik twijfel alleen of de lijn wel goed genoeg is, ik zou vandaag precies 4 weken zwanger zijn. Hoe kan ik de foto toevoegen?

Ik heb een beetje last van krampjes die komen en gaan, zeker niet vergelijkbaar met mijn menstruatie pijn en ze zijn ook vrij licht aanwezig. Alleen als ik er echt op let valt het op. De verloskundige die ik contacteerde zei dat dit heel normaal is in het begin van een zwangerschap.
 
Met dat oplopen van streepjes heb ik eerlijk gezegd nooit zoveel…
Ben nu 35 weken zwanger van ons 5e kindje. (Waarvan we 1 kindje bij de geboorte verloren)
Test zelf altijd 5 dagen nadat mijn menstruatie had moeten beginnen. Heb tot nu toe 5 verschillende streepjes gehad… (moet ook wel eerlijk erbij zeggen dat ik altijd maar 1x test…)
Een streepje is een streepje…
Maar snap je onzekerheid wel heel goed…
 
Een zwangerschapstest is positief of negatief, tenzij je eventueel zo'n test hebt die ook nog het aantal weken aangeeft. Maar hoe lang je zwanger bent wordt straks vrij nauwkeurig bepaald aan de hand van de echo's. Dus zou verder geen geld aan testen spenderen, als ik jouw was.
En het kan goed kloppen dat je de eerste 4 weken bijna geen symptomen hebt.
 
Als het lijntje duidelijk zichtbaar is, dan is de test positief. Zo simpel is het meis. Dat je vanaf 9dpo al positief testte, vind ik eigenlijk niet eens relevant. Gefeliciteerd!
 
Terug
Bovenaan