vraagje ovulatietest..

A

Anoniem

Guest
hoi allen,

ik heb vandaag een ovulatietest gedaan, nu heb ik er niet zoveel ervaring mee (pas de 2e keer) was een test van de kruidvat.
Nu weet ik nog niet zeker of ik vandaag mijn eisprong heb. De streepjes lijken allebei even donker (beter gezegt even licht, maar wel duidelijk).
het lijkt in het licht alsof de test streep misschien heel ietsjes lichter is dan de controle streep, maar dan moet je echt goed kijken.
Kan iemand me vertellen of de kleur van de streep varieert naar mate je dichter bij je eisprong komt?

groetjes,

hallo,
niet om gelijk negatief te doen hoor maar ik heb helaas geen goede berichten gehoord over de ovulatietesten van KV. Ze schijnen bijna altijd positief uit te slaan. Als ik je een advies mag geven.. kies een ander merk. Ik ben zelf erg tevreden over de matcare casette. Maar er zijn ook genoeg andere goede merken.

Als het goed is wordt de streep steeds donkerder naarmate je ei gaat springen.

Zelf gebruik ik de testen van matcare (dipsticks). Deze zijn niet duur (gaat op den duur wel tellen als je bijna anderhalf jaar bezig bent...) Betaal 5 2euro voor 50 sticks en ze worden in een neutrale envelop toegezonden.

Ik heb hier veel en vele betere ervaringen mee dan de tests van KV. Natuurlijk moet je zelf kijken welk merk je het beste vindt!

Succes ermee,

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan