A
Anoniem
Guest
hoi ik had een vraagje
ben 26 en wij willen graag een 2de kindje onze eerste is 4 jaar oud/jong
ben nu vanaf eind januari bezig maar tot op heden helaas niks wel een mooie cyclus tot afgelopen maand toen moest ik 27 maart ongesteld worden en werd het 28 maart helaas....
nu wil ik met ovulatietesten gaan "werken"om te zien of ik wel goed gok haha
ook doen we "het"nu om de dag ipv elke dag zoals de afgelopen maanden!!
mijn vraag is wanneer moet ik beginnen met die ovulatietesten?? ik zou 25 april weer ongesteld moeten worden....
iemand positieve ervaring ermee??
heb ze al besteld via internet heb er 9..
hoop echt dat het deze maand raak is want wij vertrekken op vakantie op 24 april en hoop toch niet daar ongesteld te worden maarja wat is dat is.....
succes iedereen
kleutermama
owja nog een vraag op die dag voor de eisprong eisprong dag en dag erna kan je het toch wel gewoon elke dag doen of juist is dat slecht?????
ben 26 en wij willen graag een 2de kindje onze eerste is 4 jaar oud/jong
ben nu vanaf eind januari bezig maar tot op heden helaas niks wel een mooie cyclus tot afgelopen maand toen moest ik 27 maart ongesteld worden en werd het 28 maart helaas....
nu wil ik met ovulatietesten gaan "werken"om te zien of ik wel goed gok haha
ook doen we "het"nu om de dag ipv elke dag zoals de afgelopen maanden!!
mijn vraag is wanneer moet ik beginnen met die ovulatietesten?? ik zou 25 april weer ongesteld moeten worden....
iemand positieve ervaring ermee??
heb ze al besteld via internet heb er 9..
hoop echt dat het deze maand raak is want wij vertrekken op vakantie op 24 april en hoop toch niet daar ongesteld te worden maarja wat is dat is.....
succes iedereen
kleutermama
owja nog een vraag op die dag voor de eisprong eisprong dag en dag erna kan je het toch wel gewoon elke dag doen of juist is dat slecht?????