Vraagje.....snap er niks meer van!!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,
Ik snap er niks meer van daarom hoop ik dat jullie mijn kunnen helepen mischien
Ik moet eindelijk vrijdag 9 mei ongie worden,maar nu heb ik afgelopen zondagavond 22.00  een aanval van pijn gehad en een heftige bloeding gehad tot s,morgen 07.30. Mijn borsten stonden al dagen op springen.
Maar naar 07.30 niks meer geen bloed of ongesteldheid niks helemaal verbaasd heb dit nog nooit gehad altijd op tijd en 4 dagen ongie.
Mijn borsten blijven pijn doen. Ik kan toch niet toch zwanger zijn????????
Help
Liefs Wendy

Ik zou ook zeker en vast een test doen!!

Nu, ik wil me hier ook even voorstellen.
Mijn dochtertje Free is 4,5 maand en we gaan voor een tweede.
Nu, ik heb 3 maanden en 3 weken BV gegeven aan mijn eerste dochtertje.
26 maart dacht ik dat ik mijn regels weer had, ik had nl. af en toe een korte bloeding tijdens het geven van BV. Ze zeggen dat je dan je maandstonden niet krijgt, ik kan het dus ook geen maandstonden noemen, want ze waren helemaal niet regelmatig.
Nu, 26 maart dacht ik dus wel dat het weer maandstonden waren.
Tot nu, heb ik nog steeds geen maandstonden. En vanmorgen had ik weer voor de eerste keer dat misselijk gevoel dat ik had toen ik in het begin zwanger was van mijn eerste. Ik had weer net datzelfde gevoel. Heel gek... Maar... begin vorige week heb ik test gedaan en deze was negatief. Toch twijfel ik of ik niet weer zwanger zou kunnen zijn. Herkent iemand dit verhaal??

Liefs,
van ons...

Hoi febeke..........lief dat je reageerd.
Ik ga morgenvroeg de test doen me borsten blijven zo pijnlijk en ik denk maar weet niet zeker dat het een innestelingbloeding is geweest.
Ik voel me met de dag opgeblazen(buik).
Liefs Wendy

ik ben super benieuwd... hou ons op de hoogte e!!

Liefs van ons

Terug
Bovenaan