vraagje temperaturen....

A

Anoniem

Guest
wij zijn al bijna een jaar bezig met onze kinderwens en ben inmiddels begonnen met temperaturen, omdat mijn cyclus nog steeds erg onregelmatig is (daarom kan ik ook geen ovulatietesten uitvoeren, dan zou ik er mega veel moeten kopen) en het is eerst heel de tijd 36,8 geweest en toen liep het op naar 37 en daarna had ik een piek van 37,3 (dan is je ovulatie al geweest) en nu is het weer 37 graden. Wat raar is dat het van 1 dag van 37,3 naar 37 is gegaan, want meestal al zakt je temperatuur wordt je ongi (dat zou nog minimaal een week moeten duren, mijn laatste cycylus was namelijk 60 dagen)
Wel moet ik veel plassen, ben erg moe en heb vaak krampjes, maar durf echt niet te hopen.
Wie heeft er ervaring met temperaturen en wat tips?

Liefs Vic

Mijn temp schommelde na de ovulatie ook tussen de 37 en 37.3. Bij mij bleef hij zo tot de dag dat ik daadwerkelijk ongesteld werd. Ik dacht ook al bijna dat ik zwanger zou zijn met alle klachten die ik dacht te hebben. Nu, na mijn menstruatie zit ik op 36.6 na een hele week rond de 36.8 te hebben gezeten. Toen ik ongesteld werd zakte deze dus weer onder de 37. Het is niet zo vreemd dat je temp wat schommelt, ik heb er niet heel veel verstand van hoor maar zodra je ongesteld gaat worden zakt ie echt duidelijk. Nu je weet wanneer je eisprong is geweest kun je als het goed is ook bepalen wanneer je ongeveer ongesteld zou moeten worden. Het is voor mij ook pas de tweede cyclus die ik bijhoud maar je ziet echt duidelijk een verschil tussen je temp voor de ovulatie en de temp erna....bij mij ging de temp weer onder de 37 op de dag dat ik ongesteld werd precies op de 14e dag na ovulatie. Sommige meiden hebben al 1 of 2 dagen voor de menstruatie doorbreekt dat de temp gaat zakken. Succes!

Ik heb getempt en ovulatietesten gebruikt, maar als je bijv verkouden bent of slecht hebt geslapen, kan dit al invloed hebben op je temperatuur. En toen heb ik mijn kortste cyclus en mijn langste cylcus genomen en toen uitgerekend wanneer mijn eisprong zou kunnen zijn. Dit was een periode van 2 weken en heb toen ovulatietesten gebruikt en om de twee dagen geklust en ben nu 5 weken zwanger!
Dus hopelijk heb je wat aan mijn tips en lukt het bij jullie ook snel!
Succes.

http://www.fertilityfriend.com/

ik zou zeggen kijk eens op deze site, meld je aan en je kunt alles bijouden en krijg je temperatuur lessen via de mail!
s6

ps mijn temp daalt pas bij cd 5 ongeveer, maar het werkt ook niet bij iedereen hoor, maar altijd wel te proberen!

Terug
Bovenaan