vraagje temperaturen....

wij zijn al bijna een jaar bezig met onze kinderwens en ben inmiddels begonnen met temperaturen, omdat mijn cyclus nog steeds erg onregelmatig is (daarom kan ik ook geen ovulatietesten uitvoeren, dan zou ik er mega veel moeten kopen) en het is eerst heel de tijd 36,8 geweest en toen liep het op naar 37 en daarna had ik een piek van 37,3 (dan is je ovulatie al geweest) en nu is het weer 37 graden. Wat raar is dat het van 1 dag van 37,3 naar 37 is gegaan, want meestal al zakt je temperatuur wordt je ongi (dat zou nog minimaal een week moeten duren, mijn laatste cycylus was namelijk 60 dagen)
Wel moet ik veel plassen, ben erg moe en heb vaak krampjes, maar durf echt niet te hopen.
Wie heeft er ervaring met temperaturen en wat tips?

Liefs Vic

Hoi Victory,

Bij mij zakte de temperatuur de laatste keer ook heel snel na de eisprong. Ik ben nog niet zo heel lang bezig met temperaturen maar heb ook gehad dat de temp tot een paar uur voordat ik ongesteld werd heel hoog bleef. Ik was toen ook een paar dagen over tijd en had allerlei kwaaltjes. Mijn ervaring is dat als hij vroeg weer zakt, dat het dan niet raak is. Ik hoop voor je dat ik ernaast zit. Ik doe dit ook pas sinds een half jaar. De vraag is natuurlijk ook of je echt een eisprong hebt gehad of dat je temp een beetje van slag is. En ik zou zodra je menstruatie begint toch eens naar de huisarts gaan voor een verwijzing. Die onzekerheid en onregelmatigheid is ook niet echt goed voor je geestelijke gesteldheid.

Heel veel succes,

Supertje

Hoi Victory,
Ik heb anderhalve maand getempt en de arts kon er niets mee. Ik mocht stoppen omdat ook mijn temp onregelmatig was. Ik kreeg toen wat vaker inwendige onderzoeken. Vond dat eigenlijk wel prettig, omdat ik dan ook daadwerkelijk de follikel kon zien.
suc 6.
gr. Ano

Terug
Bovenaan