vraagje temperaturen....

wij zijn al bijna een jaar bezig met onze kinderwens en ben inmiddels begonnen met temperaturen, omdat mijn cyclus nog steeds erg onregelmatig is (daarom kan ik ook geen ovulatietesten uitvoeren, dan zou ik er mega veel moeten kopen) en het is eerst heel de tijd 36,8 geweest en toen liep het op naar 37 en daarna had ik een piek van 37,3 (dan is je ovulatie al geweest) en nu is het weer 37 graden. Wat raar is dat het van 1 dag van 37,3 naar 37 is gegaan, want meestal al zakt je temperatuur wordt je ongi (dat zou nog minimaal een week moeten duren, mijn laatste cycylus was namelijk 60 dagen)
Wel moet ik veel plassen, ben erg moe en heb vaak krampjes, maar durf echt niet te hopen.
Wie heeft er ervaring met temperaturen en wat tips?

Liefs Vic

Hey,

Ik kan je niet verder helpen.....ik heb nog nooit getemperatuurd. Is eigenlijk ook nooit sprake van geweest. Nu voel ik mijn eisprong bijna altijd eigenlijk wel.

Misschien dat andere meiden je verder kunnen helpen!

Liefs moeska

Hallo victory,

Ik ben wel bekend met tempen.
De piek hoeft niet heel hoog te zijn en kan ook maar een paar halve gradens omhoog schieten.
Zo te horen klinkt dit wel als je eisprong.
37,3 was dan je piek en hij kan dan nog geruime tijd 37,0 blijven als je een langere cyclus hebt.
Hij hoeft niet gelijk helemaal te dalen.

Gr. Suusje26

Terug
Bovenaan