vraagje, vage onderbuikpijn.

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik heb even een vraagje, misschien hebben jullie dit ook eens gehad.
ik heb sinds een paar dagen last van onderbuikpijn, heel vaag, zeurderig eigenlijk.
vooral li onderin. straalt denk ook een beetje uit naar mn onderrug.
herken ik absoluut niet van een menstruatie.
heb begin  vorige week het bekende slijmverlies gehad, dus zou nu denk een week na mn ei-sprong zitten. ik denk nu achteraf dat het sinds vrijdag zo is, dus 4 de dag nu.

wie weet hier wat van, of heeft het eens gehad, waardoor ze zwanger bleek te zijn, zou het innestelen kunnen zijn?
heb dit trouwens voor mijn missed abortion in febr niet gehad.

groetjes en alvast bedankt

Heyy, hier nog 1!
Heb de laatste dagen ook een zeurderig gevoel in mn onderbuik!
Vrijdag had ik  ook even  de pijn die ik anders altijd heb als ik ongesteld ben..
maar ben niet ongesteld!
weet ook niet wat het is.. nog even afwachten!

Hallo meiden!!

Ik had precies hetzelfde afgelopen week! Een week na mijn ei hele vage buikpuin, anders dan menstruatie buikpijn. Dit hield zo'n 4 dagen aan. Was misselijk, winderig, en erg jeukende tepels... Maar helaas zijn de rode duivels zaterdag dus wel gekomen, wel drie dagen later dan verwacht! En erg heftig met gigantische krampen!!

Ik hoop dat het voor jullie dus wel tekenen zijn van een eventueele zwangerschap!
Mijn lichaam hield me dus mooi voor de gek!! Op naar ronde 13!

Liefs en succes!

hoi ponoka,

het lijkt er wel sterk op dat je toch echt even zwanger was, veel zwangerschappen gaan al na twee weken mis. ik had ook alle verschijnselen in juli, en werd ook ongesteld, maar wel veel heftiger. doordat ik een innestelingsbloeding had was ik er eigenlijk wel zeker van dat ik zwanger was. nou ja we klussen gewoon weer verder, je bent toch extra vruchtbaar na een (vroege mk)? dat geeft weer moed he?
veel succes iedereen en hopelijk hoeven we niet meer zo ellenlang te wachten!

liefs gwen.

Hallo Mamaron!

Ja het zou heel best kunnen dat het toch een vroege miskraam geweest is.. Heb ook drie dagen lang hele erge menstruatie krampen gehad en normaal heb ik dit eigenlijk alleen een beetje op de eerste dag. En de eerste 2 dagen bloede ik ook hevig.
Nu maar hopen dat ik dus extra vruchtbaar ben!! We oefenen vrolijk verder, het blijft nog steeds leuk na al die maanden van oefenen!!!
Onze tijd komt ook echt wel!! Of dit nu snel is of wat langer duurd!!! Heel veel plezier!!
En bedankt voor je lieve berichtje!!

Liefs Ponoka

hoi mirle en elisabeth, weten jullie al iets?
de verschijnselen lijken wel positief he, spannend allemaal.  

ik zal  duimen dat het raak is deze keer,liefs gwen

ha, bedankt voor de reacties,
het zeurende gevoel is nu minder.
as maandag ga k testen. dat is dan 14 dagen na mn ei-sprong. naar ik vermoed.
ben erg benieuwd. wachten duurd lang.

allemaal succes, en wie weet....

Ik weet nog niks.. weet ook niet precies wanneer ik ongesteld moet worden.
Heb een provera kuur geslikt (werd wel altijd ongesteld, maar verloor meestal ook
wat oud bloed dus nu moet alles weer schoon zijn)
en toen werd ik dus 12 aug. ongesteld 7 dagen lang..
geen pijn verder, en niet heel veel..
toen was het 3 dagen over toen weer 5 dagen lang (was de tijd dat ik eigenlijk
uit mezelf ongesteld moest worden)
maar ook niet heel veel bloed en ook geen pijn, wat ik anders wel heb de 1e dagen.
Dus weet niet waar ik nu vanuit moet gaan..
De ongi die was opgewekt door de provera of die bloeding erna?
Wacht nog wel even ruim 2 weken..

Terug
Bovenaan