vraagje vakantie turkije???

Hallo iedereen,

Ik ben eigenlijk van het forum van zomer 2007, maar ik dacht ik ga even hier vragen of er moeders zijn die al naar turkije geweest zijn met hun babietje, dat vorige zomer dus al 1 is geworden....Wij gaan dit jaar nl naar turkije en soms wordt er gezegd dat een babietje dan een inenting nodig heeft??? Wie heeft hier ervaring mee???
Of wie weet er wat de bedoeling is als je daarheen gaat???
Alvast bedankt voor jullie antwoord!!!

Groetjes

Hoi Tamara

Over inentingen en dergelijke heb ik geen informatie. Wij zijn in Turkije geweest in het voorjaar van 2004 en het voorjaar van 2005 (de eerste keer was mijn zoontje 3 maanden, de tweede keer was hij 1 jaar en 3 maanden) en toen hoefden we niet extra in te enten.

Als je er eenmaal bent is het er bererelaxed. De mensen zijn er vriendelijk (en over het algemeen dol op babys en kleine kinderen), het weer is heerlijk (tenminste in het voorjaar) en wij hadden zelf potjes en luiers meegenomen. We zaten toen in zo'n all inclusive oord vlak bij het strand en zijn er de eerste keer dan ook bijna 2 weken niet vanaf gekomen haha.

Veel plezier in ieder geval
Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Hoi, Met Turkije heb ik geen ervaring maar voor een reisadvies per land kan je kijken op http://www.lcr.nl/  Misschien dat je daar iets aan hebt..
Groetjes Laura mv Thom

Terug
Bovenaan