Vraagje van een niet zwangere over innestelingsbloeding

Ha Dames,

Even een vraag die ik niet zo goed kan stellen op het 'zwanger worden' forum kan stellen.
Ik ben een week te vroeg 'ongesteld' geworden...Nou ja ongesteld..Ik ben de afgelopen 3 keer meer ongesteld geweest.
Het is nu minder en voornamelijk bruine afscheiding en af en toe wat bloed. (nu 3 dagen..)
Zou het misschien een innestelingsbloeding kunnen zijn..?
Dus vroeg mij af hebben jullie misschien een innestelingsbloeding gehad, en zo ja hoe zag dat eruit en hoe lang....???

Thanxx

Ik heb vorig jaar ook veel bruine en af en toe bloederge afscheiding gehad. Dacht toen wat is er met mij aan de hand. Had altijd een regelmatige cyclus, en ik maakte me zorgen omdat het geen normale menstruatie was. Ik bleek later zwanger te zijn, helaas is deze zwangerschap geeindigd in een mk met 6w4dgn. Ben op het ogenblik 16 weken zwanger van de 2e, heb deze keer geen bloeding gehad wel 1x klein beetje bruin/rozige afscheiding.
Succes met afwachten

ik heb bij mn dochtertje wel innestelingsbloeding gehad. was 1 dag, nog geen verbandje vol.
hoop voor je dat je zwanger bent :D zal duimen voor je.
laat je t nog wel weten??
wanneer ben je eigenlijk over tijd?

liefs, do

Als je het zeker wilt weten moet je even je NOD aanhouden en daarna testen. Dan weet je ook of het een innestelingsbloeding is. Mijn schoonzus dacht ook dat ze ongesteld was. Maar de volgende menstruatie bleef uit. Ze dacht toen dat je net zwanger was. op de echo bleek ze al 4 weken langer te zijn. Het kan dus wel. Dus testen maar!

Bedankt voor de reacties.
Ik heb morgen mijn NOD. Dus ga vrijdag ochtend dan toch maar even testen just 2 be sure..
Laat nog wel even weten hoe die is verlopen..
Denk zelf eigenlijk dat het niet zo is...Maar hoop natuurlijk van wel :D

En hoe was de test? Ik hoop positief voor je!
Zelf heb ik ook een innestelingsbloeding gehad, 4 daagjes voor mn NOD. Maar dat was echt niet meer dan één veeg. Dat heb ik wel vaker de dag voor ik echt ongesteld word dus ik dacht dat het gewoon wat eerder kwam... dus niet!

Terug
Bovenaan