vraagje... van een wachtende mama

ssteef

New member
Hoi Hoi

Nu werd ik vanmorgen wat onrustig wakker.. eerst nog maar een was in de wasmachine gedaan en toen gaan douche.. op dat moment verloor ik een bruinachtige afscheiding.. zou dit mijn slijmprop zijn? andere moeders die hier ervaring mee hebben??

 
Ik breek even in van het maartforum...
Het zou best kunnen! Helaas zegt dit weinig over de bevalling. Heb je al veel last van weeën? Je bent toch deze week uitgerekend? Zelf ben ik komend weekend uitgerekend en ook ik denk dat ik de prop ben kwijtgeraakt. Sinds vorig weekend rommelt het hier al aardig, maar doorzetten gebeurt helaas nog niet.

Succes als het zover is!!
Liefs ciomama
 
Hoi,
Zou inderdaad je slijmprop kunnen zijn, maar zoals ciomama ook al zegt, zegt het helaas weinig over de bevalling. Het kan dan nog rustig 2 weken duren helaas.
Pff, wachten is vervelend he?
Liefs,
Mar
 
ik was afgelopen donderdag uitgerekend idd... heb wel het idee dat het rommelt en heb nu eigenlijk al de hele dag een soort scherp gevoel van onderen....:(

Ja wachten is heel vervelend!! :( xx
 
Hay hay,

Ja, dat is zeker de slijmprop. Duurde bij mij een paar dagen voordat het echt doorzette maar het is een begin xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Succes, je kan het!
 
Terug
Bovenaan