vraagje van een wel/niet zwangere

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Hier een vraagje van iemand die graag zwanger wil worden. Hadden jullie toevallig toen jullie zwanger waren in het begin last van slecht kunnen slapen en het heel warm kunnen hebben??
Er moeten toch nog meer verschijnselen zijn dan misselijkheid en rug/borst pijn?
Ik dank jullie alvast voor jullie reacties.

groetjes en van harte gefeliciteerd voor alle zwangeren.

Hey Pepernootje,

Ik had inderdaad last van enorme opvliegers net alsof ik koorts had. ik dacht ook van hmm misschien wel zwanger maar iedereen zei nou nee hoor je hebt gewoon een griepje onder je leden. Nou nee hoor was zo zwanger als het maar zijn kan!

Groetjes,

Jasperina

hallo

Ik had net anders om ik verging van de kouw.
Ik had de verwarming ook heel hoog staan.
En mn man zei steets het is hier in huis net een sauna.
En ik lag met een dikke deken op de bank omdat ik het koud had.
Maar veder had ik eingelijk geen verschijnselen.
In het begin ook niet misselijk geweest.
Ik had alleen wat pijnelijke borsten.
Maar dat had ik vaker voor mn nod.

GROETJES LIZZY

Bedankt voor jullie reacties en met name Jasperina! Ik ben erg blij dat jij dat ook had, ik kan nog helemaal niet testen maar dit nieuws maakt mij erg vrolijk!

Het is net of ik inderdaad koorts heb, ja opvliegers is het beste woord en 's nachts heb ik het  helemaal warm! (zweten) Nou meiden spannend spannend, wie weet kom ik jullie binnenkort vergezellen op dit forum.

Jasperina hoor je niet vaak mooie naam hoor! groetjes Irene.

Hoi Irene

Hier nog een positief berichtje voor je!
Ik sliep ook heel erg onrustig. Vooral als ik
eenmaal een beetje wakker was geweest, dan
ging (en nog steeds) ik als een gek dromen. Echt
heel vermoeiend.
En inderdaad was het bij mij thuis ook net een
sauna. Mijn man wilde al steeds zijn zwembroek
aantrekken terwijl ik met een deken op de bank zat....
Hij vroeg al waarom we eigenlijk nog naar een warm land
op vakantie wilden......hihi

Hee meis, heel veel succes!
Hopelijk tot gauw!
Liefs Annet

Hey Pepernootje,

Nou ben blij dat je er wat aan hebt gehad ik hoop voor je dat je snel kan testen of het inderdaad zo is.

En inderdaad wat de andere meiden hier vermelden dat was de volgende fase toen ik eenmaal  6 weken zwanger was toen had ik het ook enorm koud en stond de verwarming echt heel de dag te loeien hahahaha.

Laat het even weten ben heel erg benieuwd en duim zeker voor je!

Je kan me ook mailen! jbvd20@hotmail.com

Groetjes,

Hoi dames, bedankt weer!

En Jasperina gelukkig stuurde je nog  een berichtje want het was een beetje verwarrend dat warm en koud maar het is mij nu helemaal duidenlijk en nu wordt het allemaal des te spannender! Alleen  moet ik nog even geduld hebben met testen!

Ik stuur je snel een e-mail, leuk hoor! groetjes Irene.

Het gevaar is natuurlijk dat je in alle signalen van je lichaam ineens zwangerschapssignalen gaat zien...
Ik zelf had in de eerste dagen ontzettend last van mijn ogen. Kan een kwaaltje zijn, omdat de samenstelling van je traanvocht anders wordt. Ook word ik sinds ik zwanger ben minstens 1 keer per nacht wakker, terwijl ik daarvoor echt NOOIT wakker werd. Je kon een kanon naast me afschieten, en ik zou er doorheen slapen. Verder heb ik de eerste 3 maanden kotsend op bed gelegen en moet ik de laatste tijd erg vaak plassen. Hoort er allemaal bij, maar ik vind het geweldig!!

Terug
Bovenaan