Vraagje van zwanger worden......

Ik kom van zwanger worden maar kom even buurten hoop alleen dat mijn bericht nu wel geplaatst wordt want ik word zo langzaam gek van dit forum........
Poging 3 ondertussen al echt niet leuk meer....

Ik heb sinds afgelopen donderdag erg last van mijn rug, soort van steken in mijn onderrug en hier is dus geen aanwijzbare reden voor, kunnen jullie mij vertellen of dit met een eventuele zwangerschap te maken kan hebben?

Verder is mijn temp sinds mijn eisprong (vermoed ik dan) rond de 36,8 soms 36,7 en heel soms 36,6 maar soms ook 36,9 voor mijn vermoedelijke eisprong was dit 36,3 of 36,2 is deze temp hoog genoeg voor een eventuele zwangerschap?

Mijn nod staat op 23 aug maar ik vermoed dat deze cylcus weer korter is en denk dus eerder rond 18 aug (komende donderdag)

Ik hoop zo dat ik van jullie wat zekerheid krijg.....

Ik ben soms ook wat misselijk maar niet heel erg en buiten adem als ik een trap oploop....

Groetjes Toto
 
He hoi,

Last van steken in mijn rug heb ik niet gehad, wel een verhoogde temperatuur. Deze bleef echt hoger dan normaal (zo'n 0,5 tot 0,3 graden) totdat ik een positieve test in mijn handen had. Daarna niet meer gekeken. Het zou dus een aanwijzing kunnen zijn. Normaal gaat je temperatuur toch wel weer vrij snel na de eisprong omlaag, tenzij je zwanger bent. Uitzondering zijn er natuurlijk altijd..... Ik hoop dat jij ook snel een positieve test in je handen hebt, sterkte mer afwachten!

groetjes, Jootje (23 weken en 5 dagen zwanger)
 
Terug
Bovenaan