vraagje voetenzak of niet?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

misschien een beetje vreemde simpele vraag maar gebruiken jullie al een voetenzak of iets dergelijks in de buggy?
Ik heb Sarah er eigenlijk nog steeds gewoon los in zonder iets en vroeg me af of het eigenlijk al nodig is de voetenzak / buggyzak te gebruiken.

Ik twijfel nl of dat het nu al nodig is of dat dit te vroeg is en ze dan straks niets extra's meer heeft zeg maar...

groetjes,
Tamar

Hoi Tamar,

Als ik voor mezelf spreek gebruik ik hem nog niet en ik denk dat ik de zak pas zal gebruiken als het echt flink koud gaat worden. Nu doe ik met Brian meer dingen op de fiets als met de wagen en dan doe ik zeker 's ochtends wel gauw kniekousjes en wantjes aan!! Hopelijk krijgen we zo'n koude winter dat we de zak volop   "moeten" gebruiken

een fijne winter!!
groetjes van een winterfanaat
Achnita

Toevallig had ik de voetenzak vandaag wel. We gingen namelijk naar de intocht van sinterklaas en dat was bij het strand en het windje was fris.
Maar normaal laat ik de voetenzak lekker los of neem hem helemaal niet mee.

groetjes Maris

Sinds een paar weken zit de voetenzak weer standaard in de buggy. Ik wandel veel en mijn ouders die op haar passen ook. Die wonen naast de zeedijk en wandelen de hele dijk af. Daar waait het altijd. Als het echt zacht weer is doe ik die bovenste flap open en onder haar beentjes. Vandaag bij de intocht van Sinterklaas heeft ze ook lekker in haar zak gezeten.

Groetjes Babybelle

Hoi,

Als het veel kouder wordt en ik ga een eind wandelen, zou ik de voetenzak gebruiken, ze zitten erg stil in de buggy en worden dan erg koud.
Nu heb ik hem nog niet gebruikt.

Groetjes Linda

Ik heb de voetenzak al weer een paar weken in de Bugaboo zitten. Afhankelijk van hoe koud het is doe ik hem verder dicht. Maar ik vind het zo voor die bengelende beentjes wel erg fris al.

groetjes Linda

In de buggy gebruik ik geen voetenzak.
Dat komt omdat ik de buggy alleen op de fiets meeneem en dan lijkt het me zo ´n gedoe.
Als we langer gaan lopen zit Isaac in de Bugaboo en daar hebben we de voetenzak nu een maandje of zo op zitten.
Als het wat warmer is buiten kan je inderdaad de bovenkant  onder de beentjes leggen en zelfs afritsen.
Groet, marianne

ja heb de voetenzak wel weer in de wandelwagen zitten.laatst was ik een eind aan het lopen en had hem er niet in en die stakker had me toch een paar koude beentjes.

gr petra

Terug
Bovenaan