vraagje voor Bugaboo eigenaresses

Hoi allemaal,

Ik heb een bugaboo, waar ik erg blij mee ben, alleen nu mijn dochter 9 maanden oud is en in slaap wil komen tijdens het wandelen lukt dit niet meer. En dat komt omdat ze op haar zij of buik wil slapen. Zo slaapt ze ook in haar ledikant sinds ze zich kan omdraaien, maarja, de Bugaboo heeft die knik erin zitten waardoor het onmogelijk is op je buik te kunnen slapen.
Hebben meer mensen dit probleem? Ik ervaar die knik eigenlijk een beetje als een hinder, ook toen ze nog op haar ruggetje lag vond ik het al raar dat ze met de beentjes omhoog liggen als je de wagen in ligstand zet.
Daarbij is ze nu 74 cm lang, en ik vraag me weleens af of ze nog heel lang in die wagen kan. Voorlopig wel natuurlijk, maar tussen het einde en haar hoofdje zit echt geen 15 cm ruimte meer. Ik heb het gevoel dat ie wat kleiner is uitgevallen dan andere wagens. Dit in tegenstelling tot de wagenbak, die is zo lekker ruim.

Groetjes Lente
 
hoi

het komt bekent voor wat jij zegt ik heb alleen geen bugaboo maar een tweeling wagen waar mijn zoontjes dus niet meer in passen. ze slapen wel een 15 minuten,
thuis slapen ze ook op de buik maar ik de buggy gaat dat ook niet omdat die ook niet helemaal plat kan met het gevolg huilen.
ik weet ook niet wat je er aan kan doen maar er zijn volgenmij maar weinig wagens waarvan de inzet helemaal plat kan.

groetjes kristel 2lingmama
 
Hoi Lente,

Mijn dochter paste met 6 maanden al niet meer in de wagen van de buggaboo. Ze kon al zitten met 5 maanden en klom er dus uit en moest ik wel het zit gedeelte erin zetten. Maar als je kindje echt moe is slaapt het is alle standen. Misschien moet je het zitgedeelte erin doen en slaapt ze dan wel?

Groetjes muisje
 
Terug
Bovenaan