Vraagje voor bv moeders....

Hoeveel kolven jullie ongeveer af per borst en hoeveel drinkt jullie kleintje dan daarvan.

Fedde drinkt ongeveer 80/100cc
Maar komt 's middags laatste tijd om dd twee uur.
'S avonds soms elk uur (2x)
'S nachts gelukkig na 5/6 uur

Ik ben wel benieuwd hoe dat bij anderen gaat?!

Ik kolf nog niet, Connor drinkt gewoon bij mij omdat ik toch altijd thuis ben. Mijn contract is niet verlengd. De keren dat ik voor de lol gekolft heb (2x nu, konden man en dochter ook een keer voeden) dronk ie zomaar 160 cc weg.....
De laatste dagen kwam hij 's middags ook om de 2 uur maar dat komt volgens mij ook omdat ie in zo'n sprongetje zit. 's Avonds heeft ie rond 8 uur een voeding, en tussen 11 en 12 maak ik hem wakker voor een laatste voeding. Daarna komt ie pas tussen 6 en 7....

Hoi sammammie,

Het kan heel goed clusteren zijn wat hij aan het doen is, dit is savonds vaak heel veel aan willen liggen en dit doen ze ter voorbereiding op een nachtje doorslapen,
anders even internet afspeuren op clusteren, misschien vind je daar herkenning of info?

Liefs Marina

Hoi,
Hoe oud is hij nu?? kan regelen zijn, dat is meestal rond 3 en 6wk en rond de 3maanden!
De cc´s die een kindje uit de fles drinkt zijn vaak anders als rechtstreeks uit de borst en verschilt ook per keer omdat de waardes elke keer anders zijn!
k heb dit keer nog niet gekolft, want wij hebben nog spruw, maar met kolven komt er bij mij nooit zoveel, moet gemiddeld 2x kolven om een voeding bij lkaar te krijgen!

hoi antonio komst svaonds ook vaker hoor, komt hier denk ik omdat ik smiddags wel eens eerder een voeding moet stoppen dus niet twee keer 20 min door het wegbrengen en halen van de andere kids. als ik sochtend afkolf dan zit er vaak 1 borst supervol omdat hij nu maar 1 keer snachts komt en hiervoor 2 keer dus dan staat er 1 borst op knappen en dan kan ik wel bijna 150 uit 1 borst kolven en gedurende dag wil dit nog wel eens verschillen. antonio krijgt nu 150 cc

Terug
Bovenaan