vraagje voor Caatjebeek

Hoi Caroline,

Het gaat goed met het tandvlees! Ik gebruik nu een vingerborsteltje en het gaat super!
Nu merkte ik helaas vanmorgen dat er een heel kleine brokje van 1 van de boventandjes af is! Het voelt scherp aan, maar er is niets te zien aan zijn onderlip! Hij laat niet merken dat hij er last van heeft.
Ik heb ook geen idee wanneer en hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Nu is mijn vraag aan jou (jij bent tenslotte deskundig op dit gebied!!): moet ik hiemee naar de tandarts of wordt het naar verloop van tijd minder scherp?
Ik hoop snel wat van je te horen!

Groetjes 1976
 
Hoi hoi

Nou ik ben blij te horen dat het poetsen nu wat beter gaat en dat zn tandvlees weer in orde is.

Tja, kinderen vallen vaak he. Dus ik denk dat hij een keer met zn tandjes ergens tegen aan is gestoten.
Zolang hij er geen last van heeft aan zn onderlip of tong of bovenlip, zou ik me nergens zorgen om maken. Zit het tandje los? Als dat zo is zou ik wel even naar de tandarts gaan, al kan die waarschijnlijk ook weinig doen. Krijgt hij last van het scherpe randje, dan kan je tandarts dat een beetje glad maken. Maar zoals je zelf ook al zei wordt dat vanzelf wat minder scherp.

Heb je hier wat aan?

Succes
Caroline
 
Hoi Caroline,

Bedankt voor je reactie.
Het tandje zit niet los hoor, maar er is wel een splintertje af, waardoor het zo scherp is.
We wachten het af en zodra ik voor controle weer naar de tandarts ga, neem ik hem gewoon mee.

Groetjes 1976
 
Terug
Bovenaan