vraagje voor de zwangeren (van de tweede of derde of...)

Hoi meiden,

Ben nu ongeveer 8 of 9 weken (zoiets denk ik, onregelmatige cyclus gehad en over anderhalve week eerste echo) zwanger van ons tweede hummeltje, maar ik merk dat alles veel sneller gaat:
- kan huilen om niks (had ik bij mn dochter pas veel later)
- kan mn ringen niet meer aan vanwege dikke vingers (had ik eerst pas bij een week of 25)
- mn buik puilt al uit, terwijl ik best slank ben (zal wel door de opgerekte buikspieren komen)
- ik heb honger voor 10!!! Echt heel erg, kan de hele dag door wel eten....

Herkenbaar?

X Femke

Hoi femke,

Nou ik ben nog korter zwanger dan jou, maar ook hier merk ik dat het gewoon al veel sneller gaat.
1 broek kan ik al niet meer aan, want die zit al te strak, De rest van de broekken, kunnen nog net. Ben nog maar 4 of 5 weken zwanger( ook ik weet het niet precies ivm onregelmatige cyclus. 30 juli mag ik voor het eerst naar de vk( dat is al over 2 weekjes)
Ben best veel misselijk, heel erg moe en steeds zo'n opgeblazen gevoel in me buik. Ook heb ik al erg veel last van pijn in me onderbuik, wat veel op bandenpijn lijkt van de vorige zwangerschap.
En heb al erg veel trek in zoetigheid momenteel hhahahah.

Dus jah voor mij is het wel al herkenbaar.
Veel plezier en succes bij je 1e echo straks.

Liefs marielle

grrr, had zo straks hier een heel stuk getypt, doet de site weer raar. Vind het echt maar een stom forum zo...

Ik ben nu 15,5 week zwanger en vind ook dat alles een stuk sneller gaat.

Met 9 weken moest ik echt zwangerschapskleding aan want rokken en broeken zaten veel te strak. Mijn buik van nu lijkt al op die van 20 weken toen.

Honger had ik niet want was erg misselijk.

En huilen ken ik wel ja. Jeetje ik lag hier ook al steeds te huilen, bij de domste films of als ons zoontje gewoon lief zat te spelen. Super emotioneel...heb ik de vorige keer echt zo niet gehad.

Ik vind de tijd nu ook een stuk sneller gaan, omdat de zorg toch vooral naar ons zoontje gaat.
Maar ik kan er wel net zo van genieten en de echo's enzo zijn net zo spannend als de vorige keer.
Het is alleen jammer dat we al zoveel spullen hebben, nu kan ik niet zoveel kopen ;)

Hoi Femke,
Ik ben nu 29 weken zwanger van de 4e.En herken veel van wat jij schrijft.
Bij mijn 2e zwangerschap merkte ik ook al veel verschil als met de de 1e.Met 8 weken paste mijn broeken ook niet meer.Heel lang misselijk, en nu, zwanger van de 4e...Was de eerste 4 maanden 24 uur per dagmisselijk,daarna stopte het en nu met bijna 7 maanden is het weer begonnen, denk ook aan een ijzertekort, voel meerg zwak en wankel.
Maar de tijd gaat ook erg snel nu er al 3meiden hier rond rondlopen, je bent zo druk bezig met van alles dat de tijd voorbij vliegt...
Verders over de tranen, de buik die er al zo snel is...heel herkenbaar.hoor!
Dus, geen zorgen hoort er allemaal bij, even doorzetten maar klagen mag best hoor, 9 maanden is echt lang...
Gr.Roos.

hihi wat leuk dat jullie het herkennen, en inderdaad als Daantje iets leuks doet heb ik gelijk tranen in mijn ogen staan... de emoties zitten hoog! Mn man had al bijna schrik dat het een tweeling zou zijn vanwege mn buik en eetlust hahaha, ja dat kan natuurlijk ook altijd nog, maar als het vaker voorkomt bij de tweede maak ik me nog maar even niet ongerust! Ik ben trouwens ondanks de kwaaltjes wel dolgelukkig dat ik weer zwanger ben hoor :)

groetjes Femke

Ik ben nu voor de derde keer zwanger en ook hier ging het hard met de buik! Ik ben nog emotioneler als de vorige keer, en toen was het al erg. Heel herkenbaar dus!

ook hier iemand die het herkent
ik kan de hele dag door zitten huilen om niks om karlijn of mijn vriend om de tv enz
mijn buik gaat net zo langzaam als bij karlijn : als je niet weet dat ik zwanger ben zie je t niet terwijl ik morgen alweer 26 weken ben
in eten heb ik geen zin tis dat t moet en heb veel maagzuur nu ipv misselijkheid
helaas gaat deze zwangerschap veel moeilijker dan met karlijn ivm dubbele hernia en bekkeninstabilliteit
maar goed tis heel cliche maar : als de kleine maar gezond is overleef ik het ook wel ( al denk ik er nu anders over door de pijn hahahahaha )

groetjes maurilla

Hoi Hoi,

Hier nog zo'n emotioneel poppetje haha met de herdenking van Michael Jackson alleen maar zitten janken de hele uitzending!!!
Verder ben ik wel heeel erg misselijk sinds 2 dagen de hele dag door ik heb nergens trek in.
Mijn buik is ook al meer opgezet dat mijn vorige zwangerschap.
Ook ben ik erg moe de hele dag.

Liefs Zonnetje

Terug
Bovenaan