Vraagje voor een aantal symptomen na de ovulatie

Hoi hoi!

Ik ben nieuw op ouders van nu en ik heb een vraagje:

Ik had 18 oktober mijn eisprong die voelde ik duidelijk. Natuurlijk pijn tijdens de geslachtsgemeenschap .

Nu merk ik (of dat komt omdat wij graag zwanger willen worden) dat ik een week voor mijn menstruatie Krampjes links en rechts heb het zijn meer van die kloppende steekjes, ook dikke creme achtige afscheiding het is niet overdreven veel maar totaal ook niet droog (Sorry voor de smakelijke details) ook zijn mijn borsten en tepels gevoeliger alsof ik het vaak koud heb en soms kan ik niet op mijn buik/zij liggen omdat de zijkanten pijn doen.

Natuurlijk moet ik nog even wachten alleen zou ik morgen mijn menstruatie moeten krijgen.

Ik ben benieuwd maar wil natuurlijk niet teveel hopen ookal doe ik dat onbewust wel!
 
Goede morgen! Spannend he. De symptomen die je hebt klinken wel als een zwangerschap. Maar je lichaam kan je ook in de maling nemen. Ik heb dezelfde symptomen en teste positief! Dus hopelijk jij ook! Succes!
 
Goedenmorgen!
Oeh ja het is zo spannend dat wacht bankje!
ja inderdaad je lichaam kan je ook echt wel eens erg voor de gek houden.
ik wacht het nog 1-2 dagen af om het echt zeker te zijn
Bedankt voor je reactie waardeer ik zeker! 
 
 
Goedemorgen, hier ook op het wacht bankje... na twee miskramen hopelijk deze maand zwanger. 24 okt ovulatiedag gehad nu nog 6dagen wachten op menstruatie.. wachten duurt lang ?.. zo ontzettend spannend elke maand weer. 
Voel zelf ook telkens lichten steken of hoe ik het moet noemen onderin me Buik links voornamelijk.. helaas voelde ik dit de vorige keer ook en toen werd ik jammer genoeg wel ongesteld. 
 
 
 
Terug
Bovenaan