vraagje voor hope and fait

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

ik had een vraagje volgens mij heeft tessa ook eceem.

heb je die creme van de dokter of kan je die zo kopen

ze heeft veel droge plekken aan de binnenkant van haar ellebogen en een korst op haar rug.

groetjes shirley

Ik gebruik verschillenden producten en in de loop van d emaanden (zifjon heeft het als sind geboorte) gaat het heel goed en soms is het weg.

Ik gebruik veel producten van Zarqa en Weleda.(Etos te koop)  Ook cetamacrogol creme werkt er goed (te koop bij apotheek zonder recept) Het beste is om GEEN producten met parfum en conserveringsmiddelen te gebruiken hoe moeilijk dit ook is,  en bij erge exceem aanvallen gewoon te wassen ipv bad. De bodylotion zonder parfum van Zarqa is geweldig inclusief de billem balsem. Van vsm heb je ook emulsie tegen exceem maar die vondik slecht werken. Ik doe vaak eerst beetje billen creme tegen het rode en daarna bodylotion tegen het schilferige. Merk je dat het na een anatal weken nog niet weg is en erger wordt ondanks alle adviezen dan moet je echt ff naar de HA voor een hormone kuur.

Er bestaan zalfjes met kleine dosis hormonen en die zijn niet zo schadelijkals gezegd wordt. maar het is wel nodig dan en je kleine zal er ook van opknappen.
Als je nog vragen hebt hoor ik het graag ben beetje expere ondertussen :) :)

gr van Mariska en Zifjon

ja ik was nog niet bij de huisart geweest maar wilde morgen toch even een afspraak maken.

maar ik ga jouw zalfjes ook eens proberen want op haar schouder heeft ze een grote korst
ik heb van de week toevallig dat spul gekocht van vsm en daar heeft ze volgens mij een korst van gekregen het droogt nog harder uit heb ik het idee.

maar ik ga het proberen dank je wel

gr shirley

Terug
Bovenaan