Vanaf de geboorte van mij dochtertje af aan (nu 5weekjes) heb ik haar de hele dag beneden gehad en als het tussen 22.00 en 23.00 was naar boven laatste voeding en dan slapen. Omdat volgens de kraamverzorgster het heel goed was om je kleine overdag gewoon bij je beneden te hebben.
Maar ik vind(denk) dat ze nu wel groot genoeg is om ook beginnen met gewoon overdag op haar kamertje boven te slapen, maar ik heb echt geen enkel idee om welke tijden dat dan moet.
Staan er tijden voor waneer je je baby het beste boven kunt leggen of doe je dat gewoon voeding beneden geven, half uurtje bij je en dan weer naar boven en dan de hele dag zo door.
Misschien een beetje dom, maar ik weet het echt niet!!!
Wie kan mij helpen???
Groetjes Nadine.
Maar ik vind(denk) dat ze nu wel groot genoeg is om ook beginnen met gewoon overdag op haar kamertje boven te slapen, maar ik heb echt geen enkel idee om welke tijden dat dan moet.
Staan er tijden voor waneer je je baby het beste boven kunt leggen of doe je dat gewoon voeding beneden geven, half uurtje bij je en dan weer naar boven en dan de hele dag zo door.
Misschien een beetje dom, maar ik weet het echt niet!!!
Wie kan mij helpen???
Groetjes Nadine.