Vraagje voor iedereen!

A

Anoniem

Guest
Nu de nod lijst door Kat en mij is overgenomen veranderd er natuurlijk toch wat kleine dingen (uiterlijk enzo)

Maar ikzelf en zo te zien Kat ook, ververst de lijst dus dagelijks in mijn computer.

Dus mijn vraag is wij kunnen wel wachten tot de week om is tot er een nieuwe versie hier wordt geplaatst, maar misschien vinden jullie het wel leuker om als er veel wijzigingen zijn en vaker hier geplaats te zien.

Momenteel is het voor mij toch al een beetje een rommeltje vind ik, ik denk dat zowel kat als ik allebei bezig zijn een beetje een actuele lijst in bezit te krijgen

Groetjes Toto

Gelukt! Maar alleen via al geplaatste plaatjes op het forum.
Maar ik ben het helemaal eens met je hoor Toto. Als we het een beetje duidelijk hebben kunnen we een definitieve lijst plaatsen. Die we idd kunnen verversen als er veel veranderingen zijn. Ik kom toch vaak al 2 keer per dag neuzen. Nu iets vaker omdat we de lijst doen. Was het een goed idee om de NOD lijst en de zwangeren lijst te scheiden? Het leek me leuk om de zwangere dames een beetje extra aandacht te geven. Dus vandaar.

Groetjes, Kat

PS:
Waar halen jullie allemaal die mooie plaatjes vandaan?
Hebben jullie een naam van die site? Heb geen idee waar ik moet kijken. Dan ga ik daarna wel uitvogelen hoe ik ze er zelf op kan zetten!

Groetjes, Kat

hoi hoi

ik vind het prima hoor, elke keer een verse lijst. plaatjes haal ik van www.annegeddes.com of www.bewegende-plaatjes.nl

liefs janine, nod 20 aug, 2e ronde

Hee Kat,

Ik vind het goed om de lijsten te scheiden, is er idd wat meer aandacht.

Ik zie trouwens dat de kleurtjes je al gelukt zijn.

Maar nog over die plaatjes, ik open mijn internet exploder altijd 2 keer.
1 keer voor dit forum en een dus een bericht te plaatsen en de 2de voor www.google.nl en dan typ ik bv baby of geddes of zwanger en dan zoek ik op afbeeldingen als ik dan een leuke zie open ik die en kopier ik dus de site waar hij op staat.

Het mag eigenlijk niet ivm de copyrights  maar ja dan zou je volgens mij geen enkel plaatje hier kunnen plaatsen

Groetjes Toto

Terug
Bovenaan