Vraagje voor janu79

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb een vraagje voor janu79. Je ging op voor ronde 8. Ik voor ronde 9 (derde kindje).

Hoe oud ben jij? Ik ben bijna 32, dat is toch nog niet oud?

Ik zou het leuk vinden als je reageert. Ik ben van plan om die tarwekiemcapsules bij de Kruidvat te gaan komen. Kan geen kwaad, denkt ik. Wel ga ik eerst goed de bijsluiter lezen.

Groetjes Evelise

Hoi Evelise,

Tuurlijk is 32 niet te oud!
Ik ben nu 27, was net 25 toen ons 1e kindje werd geboren.
Ik moet misschien ook maar eens wat hulpmiddelen ertegenaan gaan gooien, weet alleen nog niet wat.
Ben nu erg verdrietig want vandaag ongi geworden, op naar ronde 8!

Beste (ja, hoe heet je eigenlijk?),

Balen dat je ongesteld bent, ik had dit dinsdag. Ik was 1 dag overtijd, nog nooit geweest. Heb altijd een cyclus van 26 dagen ongeveer. Ik voelde me ook echt zwanger, warme gespannen borsten. Maar aan de andere kant het gevoeld dat ik ongesteld moest worden. Had ik de vorige keren ook (bij mijn 2 dochters van nu 8 en 4 jaar oud). Ik ben vorig jaar januari met de prikpil gestop. Na een aantal maanden werd ik weer ongsteld, meteen regelmatig. Maar ik heb ergens gelezen dat je na een prikpil een miskraam kunt krijgen. Ik heb soms echt het gevoeld dat er bij mij op de een of andere manier iets niet goedgaat daardoor. Ik weet het niet.
Ik moet nu 14 maart weer ongesteld worden, en jij?
Misschien is het leuk als we elkaar een beetje op de hoogte houden.

Groetjes Evelise

Hoi Evelise,

ik ben nu ook maar aan de tarwekiemolie begonnen, hoop dat t werkt!

Ik probeer ook maar een beetje afstand te nemen, proberen er niet zoveel mee bezig te zijn (makkelijk gezegd..)maar we houden elkaar wel op de hoogte!

groetjes!

Terug
Bovenaan