Vraagje voor Lill

Hoi Lill,

Ken je me nog? Ik ben een tijdje niet meer online geweest, omdat ik mezelf een beetje rust wilde gunnen vwb mijn kinderwens. Trok het allemaal effe niet meer. Enfijn, loop nu sinds augustus bij de gyn en heb vandaag uitslag gehad van bloed: allemaal goed. Altijd fijn om te horen. Ook heeft ze deze cyclus een aantal keren een echo gedaan om te kijken of er een eitje aan het rijpen was en dat was ook zo. Slijm was ook prima in orde. Volgende stap is nu een kijkoperatie. Die doen ze normaal gesproken (in ieder geval in het ziekenhuis waar ik zit) pas vanaf dat je 2 jaar bezig bent, maar omdat ik veel klaag over buikpijn gedurende mijn cyclus krijg ik die waarschijnlijk op korte termijn al. Nu wilde ik aan jou vragen wat ik een beetje kan verwachten aangezien jij al een kijkoperatie hebt gehad? Ik hoop snel van je te horen. Ik heb volgende week een afspraak voor een gesprek, maar ik was nu gewoon al erg benieuwd.

Groetjes Claudine

Hee Claudine,

Ik ben vandaag niet zo veel op het forum geweest... had een bad day....
Nou wilde ik net ff kijken en zie ik jou vraag.... gelijk reageren dus...

De kijk is mij enorm meegevallen... er is ook niets afwijkens geconstateerd!!

Ik kreeg de uitslag dezelfde dag nog!
Wel moest ik nog terug naar de verloskamers omdat ik een "lekkende navel" had, die moest opnieuw gehecht worden... maar dat was een peulenschil... hahaha ik ben een taaie zei de gyn want hij kwam er bijna niet doorheen met zijn hechtnaald....

Toen ik thuiskwam heb ik eigenlijk de hele dag en nacht geslapen vanwegen de narcose, lang geleden dat ik me zo ontspannen heb gevoeld...

De eerste dag na de kijk had ik erg last van het gas dat opstijgt... allen links.... blijkt altijd zo te zijn... maar dat had ik nog nooit ergens gehoord of gelezen...

Donderdag was de operatie en vrijdag heb ik heel de dag plat gelegen en veel geslapen.
Zaterdag heb ik het rustig aangedaan, maar ben wel heel de dag op geweest, en 's avonds ben ik gewoon meegeweest naar een feest!!! heel de avond goed gegaan....... alleen ruime kleding aangedaan vanwege de hechtingen...

Nou ik hoop dat je hier wat aan hebt..
Je hoeft je in elk geval absoluut niet druk te maken over de operatie en de dag erna... gewoon rustig aan doen en naar je lichaam luisteren... (je moet wel) en dan ben je een dag later weer de oude....

Heel veel liefs Lill

hallo claudine,
ik heb zelf ongeveer dezelfde ervaring als lill gehad, maar ik heb wel van andere dames gehoord die wat meer tijd nodig hadden om te herstellen. als je dat weet neem je misschien wat eerder de tijd er voor...je kan ook even teruglezen want er wordt vaker over geschreven, maar misschien is dat ondertussen al weer heel ver terug...
succes!

Terug
Bovenaan