Vraagje voor manlief...

Hoi meiden,

Mijn man (en ik ook wel een beetje) maakt zich al een poosje druk over het volgende: als je IVF doet dan vindt altijd eerst de punctie plaats voordat de man 'zijn deel' moet doen zeg maar. Maar waar moeten die mannen dat dan doen? Zijn daar speciale ruimtes voor in het ziekenhuis? Hoe zit dat allemaal? Want nu met IUI kan het altijd makkelijk thuis, wij wonen 5 minuten van dit streekziekenhuis, dus dat is zo ingeleverd en dan 3 uurtjes later moet ik (samen) komen voor de inseminatie. Strakjes met IVF zitten wij in een ander ziekenhuis, verder weg, dus niet meer zo makkelijk om dat gedeelte even thuis op te knappen. Hoe moet dat dan? Ik had er nog nooit zo bij stilgestaan, maar manlief maakt zich daar toch wel een beetje druk over. Ik heb hem dus beloofd het hier na te vragen, want hier is altijd wel iemand met een antwoord. Alvast bedankt!

Liefs, Anke

Hoi Anke en man

Er is voor de mannen een aparte ruimte waar ze hun ding kunnen doen. In het EMC is dit in ieder geval zo. Je man kan dus gerust zijn.

Liefs

Lydia

idd,
zoals lydia al zei,
in elk IVF ziekenhuis is daar een speciale kamer voor.
wel een beetje vaal....
met sex bladen en natuurfilms voor de snelle productie.

groetjes, jana

Is dat echt zo? Met die sexblaadjes en filmpjes? Nou, lekker is dat...  Ik weet niet of hij met dit antwoord wel zo gerust gesteld is...volgens mij hoopte hij erop dat hij het wel thuis kon doen en het wel uren goed zou blijven ofzo, hahaha. Nou ja, als dit het enige is dat zij moeten doen ervoor, vind ik dat ze niet moeten klagen, maar hij vindt zichzelf nogal snel zielig. Herkenning? Hebben jullie mannen er moeite mee?

Liefs, Anke

hahaha....
ja zo reageerde ik ook!!
(ja  halloooo , met die films...  )

met iui kon het makkelijk thuis.
maar met IVF moet het wel in het ziekenhuis.
idd. omdat eerst de punctie is.
ik denk dat geen enkele man het prettig vind.
je krijgt toch zo'n gevoel van.... uhhh  als je uit die kamer stapt)
maar zoals jij terecht zei, dit is de enigste actie die ze hoeven te verrichten.
het is vervelend, maar klagen mogen ze niet.....
en gelukkig doet die van mij het ook niet.
na afloop richting huis lachen we er maar om!!

groetjes, jana.

Ik kan me voorstellen ja, hoe dat gaat in de auto op weg naar huis! Ik word er nu al helemaal jolig van... Maar ik ga toch maar even het juiste moment afwachten om dit allemaal te vertellen aan mijn mannetje, want ik ben er eigenlijk wel zeker van dat dit antwoord hem helemaal niet aanstaat. Hij is best wel een aansteller....soms tot grote ergernis van mij, want moet je eens even kijken wat wij er allemaal voor over moeten hebben! Maar het zal vast wel goed komen uiteindelijk, dat MOET maar, want er zijn er al zovelen voor gegaan. Ik ben trouwens wel heel blij dat ik dat kamertje niet in hoef, heb er nu al hele fantasieen over, .....het 'trek-kot', hahaha!!! Bah zeg, met van die vieze boekjes, en dan te weten dat er net nog een man voor je was die daar hetzelfde heeft moeten sjouwen, hahaha. Hoe langer ik erover nadenk hoe meliger ik ervan word! Moet ik uit gaan kijken dat ik dit niet in de groep ga gooien op een verjaardag ofzo, want dat zal me niet in dank afgenomen worden dan!

Liefs, Anke

Terug
Bovenaan