vraagje voor mar25

A

Anoniem

Guest
Hoi mar25,

Ben jij ook die Marian die toen met mij en ene Bea samen op onze ongie zaten te wachten? Meer dan een half jaar geleden.
Ik dacht ineens van he dat zou jij wel eens kunnen zijn.

Ik zal voor je duimen dat het bij jou raak mag zijn en wil je bedanken voor je reactie op mijn verhaal. Ik las nu ook dat het er wel erg dramatisch stond. Ik baalde er gewoon van dat het onderzoek mislukt was. Maar in ieder geval bedankt voor je reaktie.

en  voor jou.
Groetjes Mariska

Hoi Mariska,

Het zou best eens kunnen kloppen dat ik dat toen was want in die tijd zat ik er inderdaad op te wachten. Tussentijds ben ik er een poosje tussenuit geweest op het forum, dus vandaar....

Op het moment dat ik dit nu typ heb ik net gebeld met het ziekenhuis. Ik moet vandaag of morgen heen om bloed te prikken, om te kijken waarom ik niet ongesteld wordt....zit nog met een dilemma: Ga ik vandaag heen, dan hoor ik vanmiddag de oorzaak, en anders morgen. Vandaag is mijn vriend aan het werk, morgen is hij vrij...stel dat ik krijg te horen dat ik wel zwanger ben...toch wil ik al wel heel graag vandaag meer zekerheid. Lastig hoor!!! Nou ja, heb nog even de tijd om er over na te denken...

Ben jij weer een beetje gerustgesteld?

Succes in elk geval...

Groetjes Marianne

Hoi Mar,

Ik zou lekker vandaag gaan hoor.

Tot morgen nog moeten wachten maakt je helemaal zo gek en stress is nooit goed.
Natuurlijk wil je vriend graag mee met je zeker als je niet zwanger blijkt te zijn is het erg fijn als hij er bij is. Maar jullie hebben morgen heel de dag om erover te praten en na te denken. En als je morgen middag pas de uitslag hebt dan is de dag ook zo weer voorbij.
Je krijgt wel direct te horen of je zwanger bent hoor want dat is toch de grote vraag en dat snappen ze in het ziekenhuis ook wel.

Ik wens je veel succes en  ga voor je duimen dat  het zo is.

Wil je  nog laten horen hoe het is afgelopen?

Ik vind het leuk dat jij dus waarschijnlijk die Marian bent. Ik zat me toch steeds af te vragen hoe het met je zou zijn.  

Groetjes en   van Mariska

He Mariska,

Heb met mijn vriend gebeld op zijn werk en we hebben samen besloten toch morgen te gaan. We hebben tot nu toe bijna alles samen gedaan, ook alle onderzoeken en zo. En ik zit nu toch al vanaf woensdag een beetje in spanning, 1 dag meer of minder maakt dan niet zo heel veel uit. Verder heb ik de spanning redelijk onder controle, heb na de afgelopen maanden niet heel veel vertrouwen meer in mijn lijf op dit gebied, dus ga ik er toch grotendeels van uit dat er wel weer iets mis zal zijn...we zullen het morgen horen...

Moet wel zeggen dat mijn tepels al zo'n 3 weken pijn doen en ik de laatste dagen niet helemaal lekker ben, niet echt misselijk maar wel een beetje die richting op. Nah ja...mijn lijf heeft me al vaker voor de gek gehouden dus ook dat zegt niets.

Ik hou je op de hoogte!

Liefs Marianne

hoi hoi,

Goed gedaan hoor gewoon naar je gevoel  luisteren en je vriend opgebellen.
En ik snap heel goed dat hij morgen met je mee wil.

En ik vind het knap hoor dat je er nog rustig onder kan blijven. Dat komt denk ik ook omdat je lichaam zo raar doet. Je weet nooit waar je aan toe bent en daardoor komt er een soort van berusting over je. Zo voel ik het dan. Heb soms het idee dat het toch niet zomaar meer spontaan kan gebeuren.

Voor morgen zal ik voor je duimen.
Heb je zelf nog geen test gedaan?

Groetjes Mariska

Hoi hoi,
Nee ik heb zelf nog geen test gedaan. Ik denk dat als ik eentje in huis had dat ik de verleiding niet had kunnen weerstaan...Misschien dat ik morgen toch nog eentje ga doen, maar daar ben ik nog niet over uit. Ben aan de andere kant ook wel bang dat het weer een teleurstelling wordt, vandaar dat ik niet te snel wil zijn met testen.

Ben net even in de tuin bezig geweest maar moest er na een half uurtje alweer mee ophouden, werd echt misselijk....

Nou ja, morgen weet ik meer...nog even afwachten dus...

Liefs Marianne

hoi hoi,

Je had toch wel je handschoenen aan gedaan?

Want als je moet stoppen is dat toch wel een duidelijk teken.
Normaal is het zo lekker om even in de tuin te werken. Ben je gelijk al je stress kwijt.

Nou ik wacht met spanning je bericht af vandaag.

En wat ontzettend knap dat je nog niet zelf gestest hebt.
Maar aan de andere kant heb je al eens eerder  getest? Zo ja dan zou ik het niet eens geloven. Als je al vaak een negatieve test hebt gehad en je lichaam doet zo raar dan geloof je er gewoon niet meer zo  in en moeten ze echt in het ziekenhuis zeggen dat het waar is.

Fijn dat je vriend mee gaat vandaag en veel succes.

Groetjes van Mariska.

Terug
Bovenaan