Vraagje voor Miep

A

Anoniem

Guest
Hoi miep,

Even een vraag mijn temp is nu al 4 dagen 36.8, maar elke dag gaat hij iets omhoog. Kan dit iets betekenen? Ik begon bv. met 36.81 en nu had ik vanmorgen 36.89. We hebben het als het goed is precies op de juiste dagen geklust.

Ik hoop dat je antwoord geeft.

Liefs,

Lelie

Ik heb trouwens ook erge last van mijn borsten!! Ze doen echt heel de dag pijn!

Bij was mijn temp na mijn eisprong 36.7 of 36.8 vorige week heb ik positief getest en nu is mijn temp de hele week al 36.8 of 36.9. Dus als je temp voor die tijd een stuk lager was, heb je in ieder geval je eisprong gehad.

Wat is je basis temp?

Tja en of je zwanger bent, dat is natuurlijk altijd afwachten. Want eerst moet het eitje springen (dat is gebeurd lijkt wel), daarna moet het eitje bevrucht worden (is goed mogelijk als je vlak voor de eisprong hebt geklust) en daana komt het innestelen etc.....

Ik duim voor je.

Miep

Hoi miep,

Mijn basistemp was 36.3 of 36.4. Dus denk wel dat ik mijn eisprong gehad heb. Tenminste ik hoop het, maar ik vind het zo raar dat hij steeds iets omhoog gaat. En ik heb ook een soort van buikkramp, maar dat kan van alles zijn. Ik vestig mijn hoop niet, maar ik vind het wel spannend. Ik moet nog lang geduld hebben, want mijn temp is pas sinds 5 dagen hoog.

Lief dat je voor me duimt.

Kreeg jij trouwens ook last van je borsten?? Ik heb er erge last van.

Liefs,
Lelie

ps. ben je al een beetje misselijk of heb je helemaal geen klachten??

Terug
Bovenaan