vraagje voor moeders waarvan de baby veel krampen heeft gehad

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik hoor eigenlijk bij het novemberforum, maar mijn zoontje heeft veel last van zijn darmen gehad, en heeft het nog regelmatig ook spuugt hij altijd veel, nou voeg ik me af of er misschien hier moeders zijn waarvan de baby's ook in het begin veel krampen hebben gehad en die nu dus aan de groentehap en fruithap zijn, hoe dat is gegaan ivm de darmen, hoe ze daarop hebben gereageerd, want ik zie er verschrikkelijk tegenop om straks met de bijvoeding te beginnen, alvast bedankt.

groetjes susanne

Hoi Susanne,
Vervelend hè,die krampen!!!
Mijn zoontje(02-09-2006)heeft ook veel last van krampen gehad,tot hij Sab simplex kreeg,hij was toen een week of acht.
Dat zijn druppeltjes die je door de fles doet,werkt echt super.
Maar,wat de groente betreft,Delano heeft er geen last van gehad,ik ben er mee begonnen toen hij 5 maanden oud was,ook ik zag daar als een berg tegen op,gelukkig onnodig dus.
Ook Delano spuugt heel erg,hij heeft reflux,helaas wordt dat in zijn geval niet beter met groente en fruit,eerder erger.
Dat is iets waar hij overheen moet groeien,dus daar kunnen we niets aan doen.
Ik hoop dat je hiet wat aan hebt.
Groetjes Tanja

hoi Susanne,
Milo was een huilbaby door krampen, 4 en een halve maand huilen huilen en nog eens huilen, vreselijk! En daarna nog wel maar wat minder. Wat jij beschrijft zijn twee verschillende dingen; heeft je kindje krampen of reflux? Over reflux (overgeven) weet ik niet veel.
Wat je vroeg over bijvoeden: ik heb zo lang mogelijk gewacht; bij mij echt geen bijvoeding tot 6 maanden. Als ik jou was zou ik oppassen met pap, daar schijnen ze nogal heftig op te kunnen reageren, Milo krijgt dit nog steeds niet. Verder eet hij nu gourgette, wortels, aardappels en koekjes zonder problemen. HIj is 7,5 mnd oud en je ziet dat ik weinig aanbied. Ik doe alles echt rustig aan, zijn darmpjes hebben al zoveel te verduren gehad! Als je kleintje last heeft met poepen moet je ook geen banaan geven.
Heel veel succes straks!
Stephanie

Terug
Bovenaan