Hoi Sandy, ik had een ander vraagje voor je. Ik zag dat je antidepresiva slikt. Mischien brutaal, maar wat gebruik je?. Is het in overleg met huisarts en VK?. Weet jij iets van de bijwerkingen voor het kind. Een hoop vragen, maar ik hoop op antwoord. Ik slikte zelf ook antidepresiva, vanwege angst en dwang. Ik ben nu 11 weken en 3 weken gestopt. Ik heb up en down's. Ik wil het graag volhouden zonder mededicatie, maar heb het heel erg moeilijk soms. Maar ik hoor van die verschillende verhalen. Volgens de een kan het geen kwaad en volgens de ander weer wel. Ik lees ook dat als je, je niet goed voelt, je kindje daar ook weer vanalles van kan krijgen. Dus ik voel me vreselijk onzeker. Er is al meer een vraag hierover gesteld, maar er zijn weinig reakties. Dus meiden met ervaring, ullie mogen ook gerust antwoorden. EN JE MOET JE ABSOLUUT NIET LATEN DWINGEN TOT BV. Ik heb het zelf wel geven en het ging prima. Maar je moet je er goed bij voelen. Ik hoop wat van je te horen en van de rest natuurlijk ook.
groetjes
groetjes