Vraagje voor YES

A

Anoniem

Guest
Hoi Jessica,

op de foto's van net geboren en nu heeft je dochtertje van die heerlijke warme slofjes aan. Waar verkopen ze die en blijven ze een beetje goed aan? Ik doe namelijk bij Stijn nog steeds drie paar sokken aan als hij zijn skipak aan krijgt. Dit lijkt me veel makkelijker. O ja, weet je ook in welke maat ze ze verkopen want Stijn is een beetje een bigfoot.

Groetjes van marloes

Hoi Marloes

De slofjes heb ik nog over van de jongens.
Ik ben bang dat ze ze niet meer hebben.
Ze zijn van het merk bambam.

Groetjes Jessica

Hallo,

Ik zag die zelfde slofjes laatst bij Prenatal!
hihi herkende ze toen vd foto.

Groetjes sylvia

Dat is wel heel leuk.
Dan kun je ze nu dus nog steeds kopen.
Ik heb ze 8 jaar geleden gekregen.

Groetjes Jessica

Hoi,

bedankt voor jullie reacties. Blijven deze slofjes wel goed aan? stijn heeft nogal de neiging om alles wat ik aan zijn voeten doe als propje in zijn skipak te doen belanden.

Groetjes van Marloes

Hoi Marloes

Bij ons blijven ze NIET goed aanzitten.
Ze heeft eigenlijk ook altijd leren schoentjes/slofjes aan van het merk babypaws.
Deze zijn ideaal,maar niet zo dik als die andere.
Joyce krijgt ook eigenlijk alles uit wat aan haar voeten of benen zit.
Zelfs maillots.

Groetjes Jessica

quote: y_e_s reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-12-2007 09:06:18'));

Hoi Marloes

Bij ons blijven ze NIET goed aanzitten.
Ze heeft eigenlijk ook altijd leren schoentjes/slofjes aan van het merk babypaws.
Deze zijn ideaal,maar niet zo dik als die andere.
Joyce krijgt ook eigenlijk alles uit wat aan haar voeten of benen zit.
Zelfs maillots.

Groetjes Jessica

Hoi Jessica,

dan ga ik maar voor wat anders kijken. Jammer, want ze zien er zo leuk uit, maar het moet wel practisch zijn. Wat is Joyce een kleine Houdini zeg, dat ze zelfs maillots uit kan krijgen. Ook als je de romper eroverheen vast maakt?

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan