Vraagje voor zwangere dames of mama's

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ik heb een vraagje voor de deskundigen.

Ik zit nu op dag 37 en had afgelopen weekend erg veel klachten (pijnlijke tepels, bijna moeten overgeven van de lucht van haarlak(!), buikpijn, moe).
Nu zijn mn tepels helemaal niet meer zo gevoelig (en de haarlak laat ik even links liggen hihi).
Mijn vraag is nu aan jullie hoe lang hebben jullie last gehad van gevoelige tepels/borsten toen jullie zwanger waren/ nu zijn?
Bij mij was het denk ik een dag of 4 echt heel erg en daarna werd het  minder.

O ja ik heb al een test gedaan (dag 34) en die was negatief.

Ik hoop dat jullie me wijzer kunnen maken!

Liefs Jessy

Hallo Nassoe!

Nou, ik had ongeveer 3 maanden last van mijn borsten en nog af en toe. Maar vergis je niet wat ontpillen met je lichaam kan doen!!! Ik heb een deel van je verhaal gelezen omdat ik je gesprekken met Simone/cyclaam heb gelezen, vandaar dat ik weet dat je pas gestopt bent met de pil...
Toen ik stopte met de pil heb ik bijna een half jaar lang voor mijn nod klachten gehad die leken op zwanger zijn (rode schrale tepels, pijnlijke borsten bv). Maar toen ik zwanger was, voelde dat toch weer anders. Ik kan natuurlijk geen uitspraken doen over hoe het bij jou zit, maar probeer jezelf niet gek te maken. Je zal de eerste niet zijn waarbij het erg lang duurt voor de eerste ongesteldheid komt.

uiteraard hoop ik heel erg voor je mee dat je gewoon wel zwanger bent!!!!!!
Veel succes!

Terug
Bovenaan