vraagje voorweeen/weeen

Hoi,
Ik heb een vraag over het volgende. Over een week ben ik uitgeteld, en dus zal het niet meer lang duren voordat ons derde kindje geboren gaat worden. Bij beide vorige bevallingen was er een heel duidelijk begin... Bij de eerste gebroken vliezen, bij de tweede gedurende 1 dag voorweeen en de nacht en dag erna echte weeen. Vannacht had ik precies hetzelfde gevoel als bij onze tweede. Gisteren veel voorweeen, en vannacht vanaf half 3 om de 12 minuten weeen die langer duurden dan 1 minuut en steeds wat  pijnlijker werden. Ik ging er vanuit dat dit het echte werk was, aangezien de regelmaat en de lengte. Maar naarmate de ochtend vorderde namen ze in frequentie en sterkte af.   Nu heb ik alleen nog maar een vervelende menstruatie-achtig gevoel . Kan deze valse start typerend zijn voor een derde bevalling ? Mag ik binnenkort dan de echte start verwachten of kan het nog drie weken duren ? Wat doe ik tegen de slapeloze nachten als de weeen snachts komen opzetten en vervolgens weer weggaan?
Iemand tips ?

Alvast bedankt.

Groetjes,
Tamara

Hallo Tamara,

hier kan denk ik niemand een antwoord op geven. Bij onze eerste dochter zetten de ween gelijk door. Ondanks dat de hele bevalling in totaal nog 19 uur heeft geduurd. Bij onze tweede dochter duurde het in totaal 29 uur. Steeds dacht ik nu is het echt... Naar het ziekenhuis en natuurlijk weer naar huis gestuurd worden omdat er geen ontsluiting was. Dus voor hun geen echte weeen.

Ik ben over 2 dagen uitgerekend. Nu heb ik ook zo'n zeurderig gevoel in mijn buik. Maar dat had ik een een week geleden ook al. Ik hoop steeds dat het begint maar ik pin mezelf er niet meer op vast. Ik zie het wel. Ik ga er maar vanuit dat het pas over twee weken komt dan kan het alleen maar meevallen....

Heel veel succes met je bevalling....ik hoop voor je dat je niet zolang meer hoeft te wachten.....

Groetjes Nova

Terug
Bovenaan