Vraagje: Waar kan je blikjes, flesjes of potjes geduld kopen?!?

Hallo Dames
Ik ben vanmorgen naar de HA geweest (een nieuwe, maar een hele fijne vent), omdat ik nog steeds niet ongi ben geworden nadat ik gestopt ben met de pil in Juli. Op zich is dat nog niet zo vreemd, maar ik heb al een week of 2 steken t.h.v. mijn eierstokken en voor nieuwe puisten  is er bijna geen plek meer op mijn gezicht. Ook merk ik dat mijn bekken weer langzaam problemen begint te leveren.
Sjonge jonge, wat hormonen al niet met je kunnen doen zeg! Nu merk ik pas wat voor een invloed de pil op mijn lichaam moet hebben gehad. Niet alleen fysiek maar ook emotioneel/psychisch. Het is allemaal niet zo heel erg dramatisch zoals het klinkt maar toch.
Maar goed na mijn verhaal wilde hij het toch ff checke, en dat was niet zo heel erg fijn moet ik zeggen, niet supertje pijnlijk maar ik dacht steeds, shit daar moet ook hopelijk ooit een baby door naar buiten!!!
Maar alles was prima en hij heeft geen gekke dingen gevonden.
Nu mag ik rustig afwachten tot Januari, en als ik dan nog niet ongi ben geworden da worden er maatregelen genomen.
Eigenlijk ben ik nog geen steek verder maar ik merk toch dat ik gerust ben gesteld nu, het heeft gewoon zijn tijd nodig.
Dus daarom wilde ik jullie vragen waar je potjes geduld kunt kopen?
Nou dames bedankt, ik ben mijn ei (spreekwoordelijk bedoeld natuurlijk) weer kwijt.

Groetes
                Joy

ha joy80
zo dat duurd ook lang zeg vanaf juli !
Ik ben ook een ander halve maand gestopt en nog niet ongesteld en vindt dit al lang duren zo ook. al een test gedaan vorgige week maar niks hoor/!
nou dan weet ik dat ik me niet zo moet aanstellen kan nog veel langer.
irritant he die puisten heb ik ook erg last van vind het helemaal niks ,maar ja je moet het er maar voor over hebben. het is maar te hopen dat het snel word goed gemaakt met een cadeautje van negen maanden [en je hele leven natuurlijk]
groetjes wendy

Terug
Bovenaan