VRAAGJE:Wanneer kan ik testen?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

We zijn net met de pil gestopt en aangezien ik toen een cyclus van 28dagen had zou ik nu vandaag ongi moeten worden
Ik weet natuurlijk niet hoelang mijn cyclus nu is omdat is dus ben gestopt met de pil maar zou ik nu zwanger kunnen zijn en dus nu ook al kunnen testen of zouden jullie er nog ff mee wachten?

Alvast bedankt

Tja dat is eigenlijk ook moeilijk om te bepalen... je lijf kan rare dingen doen hoor als je stopt met de pil. De 28dgn van de pil zegt namelijk helemaal niks ...  je bent dan regelmatig omdat je juist de pil slikt.  Ik heb 10 jaar met de pil een 28dgn cyclus gehad...ben nu 2 jaar gestopt en heb erg onregelmatige cyclus.

Mijn adives is ..als je zeker wilt weten of je niet zwanger bent kan je een test doen. Meer dan dat en afwachten kan je volgens mij niet echt doen. Mijn eerste echte ongesteldheid na de pil was pas na 52 dgn.

succes!!

Hoi,

Spannend he? Ik zou ook uit gaan van een iets langere cyclus, inderdaad even ontpillen. Maar over een paar dagen kun je er natuurlijk wel een testje aan wagen.

Als je snel je cyclus weer op de rit wil hebben kun je baat hebben bij monnikspeper. Zit ook in de tabletten van de Etos 'zwanger worden' onder een andere naam. Dit helpt bij veel vrouwen om de eisprong op te wekken, een goede innesteling en tegen pms. Hopelijk heb je hier iets aan, maar eigenlijk zou het nog mooier zijn als je gewoon al zwanger bent! Succes

Liefs Gwen

Als je net gestopt bent met de pil is het inderdaad moeilijk te bepalen wanneer je weer ongesteld zou moeten worden.
Ik ben nu met de tweede maand bezig, na het stoppen van de pil werd ik 3 dagen later ongi dan normaal, vond ik best wel netjes. Ik heb toen geen test gedaan omdat ik wel had verwacht dat ik later ongi zou worden maar een test doen kan geen kwaad hoor. Ik heb nu via internet 3 testen gekocht dus wil wel op mn NOD gaan testen deze maand.

Succes, groetjes Ris

Heb zondag getest maar was negatief maar ben nu nog steeds niet ongi

Groetjes mij

Terug
Bovenaan