vraagje wat betreft cyclus

A

Anoniem

Guest
He dames,

Misschien een domme vraag maar zo als jullie weten is vandaag.me spiraaltje er uitgegaan.

Nu vroeg ik me af moet gaan rekenen vanaf het verwijderen van het spiraaltje of de cyclus die ik had met het spiraaltje ( die was namelijk erg onregelmatig eerste 10maand niets daarna om de maand toen tijdje om de 2maand en nu om de maand)

Ik denk dat je pas moet gaan rekenen vanaf de eerste keer dat je uit jezelf ongi wordt. Omdat je spiraaltje al die tijd je lichaam voor de gek heeft gehouden, daar zitten toch ook hormonen in.

Ik heb vaak gehoord dat na het verwijderen van het spiraaltje al vrij snel een ongi kwam. Dat je lichaam het weer op eigen kracht gaat doen zeg maar. Daarna kan je cyclus ook nog enige tijd onregelmatig zijn volgens mij.
Sterkte en succes met de spanning.

Wenser

Nou is het een beetje lastig om te vertellen wanneer mijn cylcus terugkwam, aangezien ik die niet heb, maar had wel beide keren bij het verwijderen binnen een paar dagen na het verwijderen flinke bloedingen. Grote schoonmaak zeg maar. Dat schijnt vrij normaal te zijn en ik zou vanaf die dag gaan tellen. Maar misschien heeft het bij jou ook wel aan de borstvoeding gelegen dat het zo onregelmatig was. Ik heb nooit bloedingen gehad met de mirena. Aangezien je mini-mannetje de pil ook negeerde, is het helemaal lastig om te zeggen. Je weet ook niet hoe je cylus daarvoor was natuurlijk. Helaas blijft het afwachten. Er zijn er trouwens ook die gelijk zwanger raken na het verwijderen en dus helemaal niet ongesteld worden.

vanaf het moment dat het spiraaltje er uit is ben vruchtbaar dat weet ik..
Er is zelfs een kans dat als je voor het verwijderen je seks hebt gehad en je lichaam zit tegen een eisprong aan dat het als nog kan nestelen als het spiraaltje er uit is..

Maar we zullen het zien of ik ongi word voor dat het raak is.
Me lichaam heeft al 2x bewezen dat het ondanks anticonceptie erg vruchtbaar is..

Deze week nog maar niet klussen dan kan ik op me verjaardag nog met een gerust hart drinken.

wat wil je gaan uitrekenen dan?
wanneer je eisprong is, of de hoeveel ronde je bent door lopen?

ik zou de ronde pas gaan tellen nadat je weer een menstruatie heb gehad.
terwijl je nu wel gewoon zwanger kan worden.

succes hopen dat je snel zwanger bent!

Terug
Bovenaan