Vraagje wat betreft ov test

<p style="text-align: center;">Hallo allemaal,</p><p>een aantal maanden geleden heb ik een miskraam gehad. We willen het nu graag opnieuw proberen alleen mijn menstruatie is zo onregelmatig dat ik niet zo goed weet wanneer de “”goede”” dagen zijn. Nu zat ik te denken wan een ovulatie test, iemand ervaringen en welk merk dan het beste is?</p><p> </p><p> </p>

Hoi,

Ik gebruikte na mijn miskraam de testen van sensitest. Heel makkelijk in gebruik, niet duur en online te bestellen.
Succes, hopelijk ben je snel weer zwanger!

Hi!
Ik heb ook de testen van sesitest gebruikt, prima testen en worden discreet verzonden. Nu test ik met de testen van 2besure net weer iets goedkoper en werken net zo goed. Ook snelle en nette verzending.
Succes!

Ik heb ze vorige keer gebruikt van de action en heel duidelijk en gelijk zwanger helaas missed obortion met termijn echo.Nu eerste menstruatie gehad en nu weer aan het testen met de action ovulatie testen en dat gaat weer goed

Sensitest vond ik ook heel fijn! Je hoort ook veel dames die de digitale van clearblue aanraden als een soort back-up. Deze zijn een stuk duurder namelijk, maar geven een smiley aan tijdens je piek, waardoor je zeker weet dat je hem gevonden hebt. De gewone tests is toch een kwestie van streepjes vergelijken, en daar valt natuurlijk altijd over te twijfelen :p
Ik heb het zonder clearblue gedaan, vond die van sensitest prima, ben gelijk zwanger geraakt toen ik met deze tests begon.

Terug
Bovenaan