vraagje!!!! wat is pendelen???

A

Anoniem

Guest
Wie kan me helpen? Wie weet waar en hoe ik dat dan kan laten doen. Liefs Tiny46.

Dat vraag ik mij nu ook al 2 dagen af maar niemand die daar antwoord op wil/kan geven.

Ja dames wat is pendelen??

hallo dames. pendelen is.. dat iemand met een ketting en daaraan met een soort hangertje, je moet dan de ketting stil houden, en dan kan je een vraag stellen. zodra je een vraag heb gesteld zie je dat t hangertje gaat bewegen. ik weet alleen niet meer welke kant voor ja en nee is... maar ja, of het allemaal waar is, is ook nog de vraag. ik heb t toen ook eens een keer gedaan door iemand, maar toen gaf die allemaal foute dingen aan.. eerlijk gezegd geloof ik er zelf niet zoveel in... maargoed. hoop dat ik jullie een beetje heb geholpen...

volgens mij gaar pendelen via het net anders. je moet je voledige naam en geboortenaam doorgeven en aan de hand daarvan krijg je te horen wanneer je zwanger wordt en of het een meisje of jongen wordt.maar hoe ze dat dan precies weten dat zou ik dus niet weten.

xx moon

Er is de afgelopen dagen heel veel over pendelen gesproken op dit forum.
De pendelaarsters kregen daardoor zoveel aanvragen en er werd soms een beetje misbruik van gemaakt door ze uit te testen, dat sommige pendelaarsters zich hier een paar keer hebben laten horen en sommige zijn zelfs (tijdelijk) gestopt.

Maar de link waar je dit kunt vinden is
www.armbell.com /forum/viewforum.php?f=1&mforum=nientje28
Dan kom je op Nientjes Forum en daar moet je eerst naar de topic !!!!LEES DIT EERST HIER STAAT DE UITLEG" gaan. Als je dan de aanwijzingen volgt kom je er vanzelf.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, veel succes allemaal.

Groetjes,
Jetje

In de link in mijn onderstaande bericht staat een spatie teveel waardoor het kan zijn dat hij niet direct doorlinkt, dus let er even op als je hem kopieert.
Ik kon geen woord van 50 of meer letters invoegen op het forum....

Groetjes, Jetje

Terug
Bovenaan