Vraagje: Wel of niet ?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
FF een vraagje? Ik ben vanaf 16 feb al niet meer ongie geworden daarvoor reg. 2 keer. Vorige maand 2 testen gedaan neg. Kan ik nu het beste wachten totdat ik eindelijk ongie word of kan ik elke maand een test doen om te kijken, kan ik eigelijk evengoed zwanger raken in deze tijd? Ik word een beetje moedeloos van het wachten. HA gebeld in julie terug bellen als ik dan nog steeds niet ongie ben schiet dus ook niet op Nou bedankt alvast maar weer,
Groetjes Bianca

Hoi

bij nijn eerste zwangerschap was ik van te voren ruim 3 maand niet ongi geweest en daarvoor 3 keer heer erg regelmatig. Na ruim 3 maand bleek ik 6 week zwanger! er springt gewoon nog geen eitje, dat duurt een keer wat langer, dit eitje springt vanzelf en dan kun je zwanger zijn. Gewoon doorklussen en afwachten. Als je alcohol drinkt zou ik om de zoveel tijd een test doen en naders niet. Je moet er tenslotte niet teveel mee bezig zijn. dat werkt alleen maar tegen. Ik ben namelijk van mening dat je psyche je ongi ook kan uitstellen omdat je graag zwanger wilt zijn. Ik heb dat bij mij zelf wel vaak gedacht.
Succes en ik duim voor je dat je zwanger zult worden!

even voor de duidelijkheidhoor.........dus ook al word je 3maanden
achter elkaar niet ongesteld heb je toch kans op een
eisprong????????????????/

ik heb namelijk ook dat ik soms een paar keer oversla ,dan denk ik dat
het klussen ook niet hoeft omdat je dan toch geen eisprong hebt.

Dat klopt dolli.
Eerst krijg je je eisprong en daarna volgt je ongi.
Dus als je niet ongi wordt dan pas weet je dat je geen eisprong gehad hebt en die eisprong kan dus later op elk moment komen.
Je kan dus ook als je heel lang niet ongie geworden ben dus wel zwanger worden.

Ik hoop dat je het zo wat duiderlijker voor je is.

Groetjes Mariska

Terug
Bovenaan